saffecool Skrivet 4 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2004 Hur går man in i bilar? På game boy versionen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 4 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2004 Fräckt...! GTA på extrem 2D! Har du ens tryckt på alla knappar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 5 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2004 Jag är lessen köttis, kna inte hjälpa dig, av Gameboys alla 8457 knappar vet jag inte heller vilken man ska trycka på (jag var sarkastisk för de som inte förstod det) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 5 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2004 GTA på gameboy!? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 5 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2004 GTA på gameboy!? Eller hur...?! hehe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 15 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2004 INte ens svårt att hitta på datorns tangentbord Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts