Brinckster Skrivet 3 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2002 Sidan är uppdaterad.. bilder på vapen och radiosidan har fått alla logos och dj:s namn. titta in och skriv gärna i forumet! Brinckster's Vice City Och frågan då.. är den nån som är bra på att göra bilder, logos och banners typ? först och främst vill jag ha en ny huvudbanner.. den jag har nu är så b-ig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 3 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2002 Hur ska den se ut?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Brinckster Skrivet 3 november, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 november, 2002 den ska vara snygg.. HÄR finns ju några snygga.. något sånt.. fast den ska vara i storlek 645x69 och det ska stå Brinckster's Vice City nånstans.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 3 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2002 Det ska jag nog kunna fixa... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 3 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2002 http://pixas.mine.nu/~www/uplfolders/upload4/banner.jpg Den är ful, jag vet... Orkade inte snygga till den nu så här sent på kvällen.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 3 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2002 http://pixas.mine.nu/~www/uplfolders/upload4/banner.jpg Den är ful, jag vet... Orkade inte snygga till den nu så här sent på kvällen.. Photoshop? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 3 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2002 Photostudio... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Brinckster Skrivet 4 november, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 november, 2002 den är snyggare än min nuvarande iaf.. jag skulle gärna vilja ha med tommy, lite palmer och hav.. jaja.. du klarar väl något av det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Brinckster Skrivet 5 november, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 november, 2002 jag harlagt till en "veckans fråga" på hemsidan.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mobacko Skrivet 5 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2002 Jag gillar den sidan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts