morgan Skrivet 3 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2004 jag vill kunna föra över ringsignaler mellan datan och mobilen. har infraröd på mobilen. måste man köpa till något till datan. och hur mycket kostar det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 3 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2004 jag vill kunna föra över ringsignaler mellan datan och mobilen. har infraröd på mobilen. måste man köpa till något till datan. och hur mycket kostar det??? Det är väl självklart att du måste köpa det till datorn Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Warmedal Skrivet 3 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2004 Vad har du för mobil? Du måste ju ha nån kabel eller nåt till datorn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LoneWolF Skrivet 4 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2004 Man måste ju förstås köpa en IR-mottagare/sändare till datorn då, eller en kabel för ansluting till datorn. Om telefonen har bluetooth kanske du kan använda det? Men då måste du ju förstås ha en bluetoothenhet till datorn... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 5 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2004 Vad är det för märke? Vad är det för modell? Har den BlueTooth så har jag för mig att du kan köpa vilket bluetoothgrejs som helst så ska det funka! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts