GTA3 freak Skrivet 9 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2004 jag har kört den faktiskt men den var seg som satan Jo det går men den är ju till för att köra rc bil ifrån. Det är ju en topfun bil typ. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LunCh Skrivet 9 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2004 (redigerad) Copstar: Nej den är fake Redigerad 9 mars, 2004 av LunCh Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 9 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2004 Den där fake-kartan var ändå inte helt osannolik. kommer säkert att se ut ungefär sådär..hoppas iallafall att SA är myyyycket större än va VC är Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Peskele Skrivet 9 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2004 jag har kört den faktiskt men den var seg som satan detta ska vara san andreas mappen men jag vet inte om detdär är ungefärliga kartan fy fan va gött då är detstörre än vc . Men i sa finns det typ något ställe där de rika bor ? Som i gta3 och vc(starfish island) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Miami_vice88 Skrivet 9 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2004 Borde finnas....typ en lugnare del av stan för rikare och lyxigare! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 9 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2004 (redigerad) Dom borde skita i att göra så oerhört stor flygplats och golfäng, det tog ju upp för mycket i GTA Vice City, men det ska inte vara lika enformigt som i t.ex True Crime där allt ser likadant ut. Staden borde vara uppdelat i arbetsklasser, med ett överklass, ett arbetarklass och ett medelklass-område, det ska man även se på dom som bor där (rätt slitna personer i arbets-områderna och vice versa). Sen så ska det ju vara kulligt, med många backar i staden som det är och så ska bron vara med och även lite andra kännetecken för staden. Edit: Lugnare trafik på natten än på dagen (då det borde vara ganska hetsigt). Redigerad 9 mars, 2004 av okka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Miami_vice88 Skrivet 10 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2004 Det kommer ju nu vara Frisco som det utspelar sig och då kommer det verkligen bli backar! hah Tänk er bara åka skateboard eller cykla ner för dom! Spårvagn kanske! Skogdel också! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 10 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2004 Jag ska försöka mig på en vild chansning här nu. Jag tror SA utspelar sig efter GTAIII och det ska jag försöka förklara varför. Först ska jag såga sönder en före-VC teori. Jo ni vet ju säkert att BJ Smith i en radiokanal intervjuas och att han där säger att han bröt benet i en match i San Andreas(Eller mot, kommer ej ihåg)vilket öppnar för att det kanske utspelar sig innan VC. Men det här troligen bara en hint om att nästa spel kommer vara SA(Som är bekräftat)precis som Ray i GTAIII säger: I'll see you in Miami(även fast VC utspelar sig innan GTAIII)alltså är det bara en hint! Dessutom finns det kanske inte så mycket som kan binda ihop storylinesen om det utspelar sig innan VC. Jag tror att SA kommer spinna vidare på Donald Loves försvinnande i 3:an(Dom kan väl inte lämna det hängande i luften?). Har någon missat att Love och Carrington båda använder uttrycket "There's no better way to bring down real estate price like a good old fashioned gang war"? El Burros gäng Diablos kommer naturligtvis vara ett ledande element staden(Kolla in GTA1:s SA, även fast man kanske inte ska dra för många kopplingar till dom). Läste för övrigt nått lite intressant på IGN:s forum alldeles nyss. I Manhunt finns det tydligen en polis vid namn Gary Shaffer, samma Gary nämndes på radion i GTAIII. Där nämnde dom att han hadde släppts och friats från åtalet i brist på bevis(Har inte kört Manhunt så vet inte riktigt vad det är). Vet inte om han har nått med SA att göra men visst var det lite intresant? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 10 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2004 Det var en bra post, tack för läsningen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 10 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2004 Jag gillar R*'s sätt att göra hints! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 11 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2004 Här är ett ganska interesant rykte för alla er som vill ha 70-tal(Det vill inte jag för övrigt) I am not one of the million people who claim they work at Rockstar Games and are lying, I bring to you true information I have dug out at my company. I am 21 years old, and I work at the Epic Records offices in LA (nothing important...an assistant). I am a huge fan of the Grand Theft Auto games. Shortly after the release of GTA 3, Epic Records had made a deal all of us at the office knew about with Rockstar Games....It gave Rockstar the rights to use songs such as Michael Jackson's "Wanna be Starting Something". Now back then we had no clue why Rockstar Games would use an old song from the 80s on one of its games, until Vice City came out, and, Oliver "The Ladykiller" Biscuit announced the song on Fever 105....yes, Vice City as you all know is set in the 80s. Anyway as I am an assistant and carry messages back and forth, I sort of know about all this stuff, and neither Rokstar nor Epic have bothered to warn me this is confidential information, I guess I am taking advantage of this. Anyway, recently, Rockstar sent a person in last week, (No one from Rockstar had been on the offices for almost a year), now, Håller med till 100%! of mouth between me and my friends at the office spreads quickly, and putting two and two together we found out they are now requesting several 1970s songs...no names yet, they made a real nice deal with Epic and requested a selection of 100 songs, Famous and Unknown, all from 1970s bands. Now I suppose Rockstar is planning to set the next Grand Theft Auto in the 70s, since there is no reason for these songs to appear in Manhunt, or any of the new games Rockstar is comming up with. This is great NEWS! That is all for now, but rest assure I will post again if I find out anything else...... Snälla säg att han ljuger! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 11 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2004 Hoppas att han ljuger :'( Hatar 70-talet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 11 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2004 Allt verkar tala FÖR 70-talet. Inget hittils har väl ingentnig talat för nutid? Jag kan inte bestämma mig för om det är positivt eller negativt med 70-tal. Hursomhelst står jag fast vid min teori att R* ska försöka spegla den organiserade brottsligheten ända bak till "förbudstiden". Det tror jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 11 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2004 Allt verkar tala FÖR 70-talet. Inget hittils har väl ingentnig talat för nutid? Nepp. Här kommer en möjlig story: I GTA3 är El Burro ca 50 år... I SA spelar man som honom på 70-talet, när han är runt 20 år. I GTA3 blir spelaren kallad Fido. I SA blir man kallad El Burro, alltså åsnan. (Vilket isf kan tyda på att någon spansk är inblandad i spelet) Storyn i SA är att ta över ledarrollen till det gäng som El Burro har i GTA3. (Eller t.o.m. skapa gänget) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 12 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2004 Jag hoppas att det blir lite förändrad stil i SA så att man kan skapa eget gäng ovs. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nark Buddy Skrivet 13 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2004 Om det där e från GTA:sa då hetter jag :tomten i bergen Sant. Det syns klart och tydligt att den bilden är ifrån GTAII. Triads område vid den långa raksträckan till "gömstället"(hiddeout). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 13 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2004 Sant. Det syns klart och tydligt att den bilden är ifrån GTAII. Triads område vid den långa raksträckan till "gömstället"(hiddeout). GTA3 menar du väl? Ja om man har spelat gta3 så känner mig igen sig där direkt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts