Arman Skrivet 3 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2004 Skriv gärna era också. Min syn på San Andreas: Landskap: Stor stad med massor av höga hus. Villaområden i dem östra delarna där det finns höga berg med skogar. Strand vid västra delen (Stilla Havet). Miljö: 70-talets San Francisco, VW-hippebussar, politiska konflikter och narkotika. Klimat: Soligt och torrt. Kanske regnar några gånger under nätterna. Övrigt: En storstad med lugna distrikt i norr och öst. Berg och skogar i öster som gränsar staden (som Shoreside Vale). Golden Gate bro fast med ett annat namn såklart...! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 3 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2004 Miljö: 70-talets San Francisco Tror knappast att de é i San Francisco, inget av dom GTA som finns nu utspelar sig i en stad som finns i verkligheten (vet ej om GTA London). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 3 mars, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2004 Tror knappast att de é i San Francisco, inget av dom GTA som finns nu utspelar sig i en stad som finns i verkligheten (vet ej om GTA London). Skojar du med mig eller? Varför heter spelet San Andreas? Jag har inte sagt att det ska vara GTA: San Fransisco. San Andreas bara utspelar sig där...! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
curry Skrivet 3 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2004 Jag hoppas verkligen att detta spel blir inte sämre än vice city. Hoppas de får den där stadskänslan att stan lever som I grand theft auto 3 fast bättre Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Peskele Skrivet 3 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2004 det är synd att det är 70-talet Hoppas att gta4 kan bli nått som 2050 ir liknande Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 3 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2004 jag tror då inte att det kommer att vara 70 tal!! det blir nog nutid.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 3 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2004 Skojar du med mig eller? Varför heter spelet San Andreas? Jag har inte sagt att det ska vara GTA: San Fransisco. San Andreas bara utspelar sig där...! Rockstar kanske har fått inspiration från San Fransisco och att de kanske ska va likt. Men de låter fel att säga att de utspelar sig där eftersom att de inte gör de. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 3 mars, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2004 Rockstar kanske har fått inspiration från San Fransisco och att de kanske ska va likt. Men de låter fel att säga att de utspelar sig där eftersom att de inte gör de. Du vet jag menar iallfall! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 3 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2004 det är synd att det är 70-talet Hoppas att gta4 kan bli nått som 2050 ir liknande Ingen har sagt att det kommer utspela sig på 70-talet, det är bara en teroi, fast det hadde ju varit riktigt grymmt om det utspelade sig ¨på 70-talet juh!!, massa feta amerikanska muskelbilar (se filmen bullit) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 3 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2004 det är synd att det är 70-talet Hoppas att gta4 kan bli nått som 2050 ir liknande 2050? Med flygande bilar och sånt skit? BLÄURK! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 4 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2004 2050? Med flygande bilar och sånt skit? BLÄURK! Tror inte det kommer finnas flygande bilar år 2050... fattar inte vad det skulle vara bra för. On-Topic: Jag har inte så stora förväntningar för GTA:SA... vet inte varför, jag tror bara det inte kommer bli någon höjdare. Jag väntar hellre på DNF. Som är klart om ca 20 år. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tigern Skrivet 4 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2004 jag hoppas inte att det blir 70-talet. 90-talet hade varit det optimala tycker jag! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Peskele Skrivet 4 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2004 jag vill ha nutid 2000tal , inte behöver det vara 2050 (skulle vara svårt för dem att hitta musik lol ) men bara nån nutida värld . Med snabba dogde vipers , porsche , lamborghini , lotus , koenigsegg etc Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lance Vance Dance Skrivet 4 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2004 (redigerad) Jag tror också att det kommer utspela sig på 70-talet eftersom det då kom många filmer med sjuka biljakter som utspelade sig i SA. GTA III: 90-talet VC: 80-talet SA: 70-talet ganska logiskt, eller hur? edit: oops, såg att Jacker redan hade skrivit denna teorin i en annan post :"> Redigerad 4 mars, 2004 av Lance Vance Dance Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 4 mars, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2004 + att San Fransisco var mer brottsligare under 70-talet än idag... Som Lance Vance Dance sa så finns det många kriminalserier och filmer från 70-talet som utspelar sig i SF. *PLUSED* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Peskele Skrivet 4 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2004 om vc har lite scarface i sig . vad har då sa ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Copstar Skrivet 4 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2004 Skriv gärna era också. Min syn på San Andreas: Landskap: Stor stad med massor av höga hus. Villaområden i dem östra delarna där det finns höga berg med skogar. Strand vid västra delen (Stilla Havet). Miljö: 70-talets San Francisco, VW-hippebussar, politiska konflikter och narkotika. Klimat: Soligt och torrt. Kanske regnar några gånger under nätterna. Övrigt: En storstad med lugna distrikt i norr och öst. Berg och skogar i öster som gränsar staden (som Shoreside Vale). Golden Gate bro fast med ett annat namn såklart...! om denna screen stämmer så nlir det samma år som gta3 ungefär Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 4 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2004 Jag hoppas det blir i nutid, vet inte varför. Gör bara det Armans beskrivningar får mig direkt att tänka på Liberty City Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 4 mars, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2004 (redigerad) om vc har lite scarface i sig . vad har då sa ? Huset Fullt! HAHA!! B) Nä men ärligt, jag kan inga... Men det finns... det vet jag! EDIT: Blir väl lite Donnie Brasco känsla i det hela fast det är ju New York...! Redigerad 4 mars, 2004 av Arman Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Korven Skrivet 4 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2004 om denna screen stämmer så nlir det samma år som gta3 ungefär Om det där e från GTA:sa då hetter jag :tomten i bergen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts