Xemtoth Skrivet 10 mars, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2004 Är inte GTA:VC från 1986 tack för ontopic! Jo..det kanske det e..Ska nog fixa det..men, endel säger 83, endel 85 endel 86 ,vet inte va jag ska ta Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 10 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2004 säg 80 talet då! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 10 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2004 (redigerad) vart inte du bannad förut? Xwemtoth: kan man få se brevet/mailet du fick från cdon om samarbetet? är du någon jävla polis nu eller? Sköt ditt eget för fan, blir så iretterad på alla som ska klaga om saker de inte har något med att göra med.. Redigerad 10 mars, 2004 av Wild_hawk Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 10 mars, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2004 säg 80 talet då! Ska nog skriva det Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 10 mars, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2004 är du någon jävla polis nu eller? Sköt ditt eget för fan, blir så iretterad på alla som ska klaga om saker de inte har något med att göra med.. tack för stödet Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 10 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2004 (redigerad) är du någon jävla polis nu eller? Sköt ditt eget för fan, blir så iretterad på alla som ska klaga om saker de inte har något med att göra med.. äntligen en vettig människa som tar hand om hans egna affärer blir irreterad på AE_dave bara för att han tror han e ngt! Redigerad 10 mars, 2004 av MAFIA_KING Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 10 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2004 är du någon jävla polis nu eller? Sköt ditt eget för fan, blir så iretterad på alla som ska klaga om saker de inte har något med att göra med.. nej, det har jag inte sagt? ta det lugnt, jag har sett så många hemsidor förut med "fake":ade medarbetare/sponsorer, så jag ville veta om han också höll på med sånt.... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 10 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2004 *JOBB* Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 10 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2004 Så sura man kan vara då. *CLOSED* Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts