Kristoffer_E Skrivet 3 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2002 Det går inte att klara båt uppdraget ju!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! HUr gör man? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 3 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2002 Öhh vad för båt uppdrag? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 3 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2002 Han menar Bomb Da Base. Gå upp på taket mittemot båten och skjut ner de 12 vakterna från vänster till höger med snipern, börja med dem vid bilarna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kristoffer_E Skrivet 3 november, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 november, 2002 Det är ju omöjligt att klara det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 3 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2002 Det är ju omöjligt att klara det Prova det Arvid sa...gör det flera gånger om tills du klarar det.....när jag klarade det visste inte jag hur man skulle göra.....jag gick helt enkelt upp på båten och pepprade dom(OBS ganska svårt)...hadde typ 5 kvar i liv sen....andra gången jag klarade tog jag min sniper och dödade dom(ganska lätt) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 3 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2002 Du vet väl hur snipern fungerar? Du siktar med höger musknapp, zommar in med Z och ut med X och skjuter som vanligt med vänster musknapp. Tips: Ta Adrenaline pillret vid parkeringen så är det lättare att sikta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 3 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2002 Du vet väl hur snipern fungerar? Du siktar med höger musknapp, zommar in med Z och ut med X och skjuter som vanligt med vänster musknapp. Tips: Ta Adrenaline pillret vid parkeringen så är det lättare att sikta. Han kanske har det till PS2....usch en jäkla dosa!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kristoffer_E Skrivet 3 november, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 november, 2002 Det går inte !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 3 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2002 Det går inte !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Träna! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Canza 57 Skrivet 3 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2002 kristoffer E=> Gå runt huset som är mitt emot båten där ser du typ 4-5 smy "barracker" mellan dom finns ett piller. Ta pillrerna spring upp på taket och börja skjuta. Det är hur enkelt som helst för pillrerna gör att allt blir i slow motion. Detta gör du självklart efter du lämnat av 8 Ball. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ge ta a Vajs Sitty Skrivet 6 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2002 Jag gjorde som funnylin.....jag tog uzi'n......sen gick jag upp och röjde som fan....... Men jag hkörde på ps2......då e det rätt svårt med sniper... jag klarade det första gången med uzi. Det är mitt tips om du kölr på ps2... Men jag kn*lla en hora innan och tog body armor innan så jag klarade det med rätt mycke liv kvar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fredflinta2001 Skrivet 24 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2002 spring in med en eldkastare Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 24 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2002 spring in med en eldkastare så vitt jag vet så har man inte eldkastare så tidigt! om man inte fuskat förståss Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 24 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2002 så vitt jag vet så har man inte eldkastare så tidigt! om man inte fuskat förståss Man får en eldkastare i El Burros uppdrag när man ska elda upp Triads. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 25 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2002 (redigerad) Det finns en eldkastare på taket till Head Radio huset också.... Redigerad 25 november, 2002 av Misterwhoopee Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 25 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2002 Det finns en eldkastare på taket till Head Radio huset också.... Den har jag aldrig sett, måste starta GTA3 och se efter... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
anders2 Skrivet 25 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2002 Det är ju omöjligt att klara det Jag klarade det på andra försöket Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 25 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2002 Det finns en eldkastare på taket till Head Radio huset också.... jasså Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 28 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2002 Är det inte på brandstationen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 29 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2002 Nupp. På taket vid Head Radio. Flyg via Dodon eller kom på tågrälsen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts