Topp3 Skrivet 3 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2004 Snart startar Deathgame, och det går ut på att döda alla andra deltagare. Jag tycker det verkar skitkul, så jag får väl bara vänta på att dom tar emot min anmälan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 3 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2004 Haha åka runt i hela Sverige och "döda" folk! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 3 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2004 HAHAHAHAHA!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pain To ThE MaX Skrivet 3 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2004 HAHAHAHAHA!! shit, jag käka precis en handgranat Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gert Skrivet 3 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2004 shit, jag käka precis en handgranat samma här Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 3 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2004 Lol spel. Verkar ganska sjukt men roligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 3 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2004 Ahh.. Jag vill vara med.. hoppas bara inte någon polare kommer fram med en gurka då Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 3 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2004 Jag har subscribat mig för länge sen. Just nu smids det planer för fullt på hela vår skola. Det börjar på en måndag kl 9 mitt under matten för min del vilket kan orsaka vissa problem. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 3 mars, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2004 Har fått ett mail nu om att dom accepterat min anmälan. Så nu börjar paranoian... är redan tre andra från Åkersberga där. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 3 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2004 Haha åka runt i hela Sverige och "döda" folk! Mjae, stod ju på reglerna att om man skulle "mörda" nån i ett annat län måste man antlita en torped, dvs en som kan utföra smutsgörat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 3 mars, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2004 Mjae, stod ju på reglerna att om man skulle "mörda" nån i ett annat län måste man antlita en torped, dvs en som kan utföra smutsgörat. Man får ju åka dit och mörda själv... men vem fan orkar göra det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 5 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2004 Jag skulle gärna vara med, men det är ju på skoltid och allt, och deltagarna bor inte så nära stockholm :Roll: skulle helst vilja döda folk själv inte leja hitmen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 6 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2004 sidan funkar ju inte! "the page could not be found" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
adde_as Skrivet 6 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2004 sidan funkar ju inte! "the page could not be found" så e det för mig å Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 6 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2004 man kommer inte in på sidan! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 6 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2004 Har inte riktigt fattat detta? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 6 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2004 Näe sidan är nere och har varit det ett antal dagar nu. Så kan man ju inte göra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
knasn00b Skrivet 6 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2004 Ska man åka hem till offret med ett äpple och kasta in det innanför dörren och säga "PANG! DU ÄR DÖD!" ?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 6 mars, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2004 Tror inte det blir något av det längre, sidan är ju stendöd. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 6 mars, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2004 Skulle bara säga att sidan är uppe igen efter tuppjuck i servern. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts