Jacker Skrivet 3 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2004 Äntligen kommer nästa GTA! Fan vad glad man blir! . Man vad tror ni att det kommer finnas i nästa San Andreas? Vad jag har förstått så kommer det utspelas på 70- talet, eftersom att i GTA (1) så utspelas Liberty City på 90- talet, VC på 80- talet och SA på 70- talet (Eller?). Jag lär bli aslycklig om det utspelas på 70- talet, eftersom att det är min favorit tidsålder vad det gäller gangster sagor. Tänk er: Sköna amerikanska muskelbilar från 70, 60 och kasnke 50- talet! Och hårdrock på radion med Led Zeppelin, Black Sabbath, Deep Purple, AC/DC. YOU NAME IT! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
EikichiOnizuka Skrivet 3 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2004 Hade varit skit coolt... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Peskele Skrivet 3 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2004 om sa blir större än vc köper jag det . Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pixi Skrivet 20 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2004 Varför spekulera? de har ju kommit. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jocken Skrivet 20 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2004 Happ, så får man varna en medlem igen. Stänger av dig i 1 dag så får vi se om du mognat till dig. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts