Arman Skrivet 3 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2004 (redigerad) När kommer ni öppna en San Andreas avdelning både på sidan och forumet? Folk kommer ju fråga om det så det kanske är bra om ni öppnar en, eller? Redigerad 3 mars, 2004 av Arman Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 3 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2004 Så enormt hektiskt är det ju inte att få upp ett SA forum.. Spelet kommer inte förens om 8 månader så.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 3 mars, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2004 Så enormt hektiskt är det ju inte att få upp ett SA forum.. Spelet kommer inte förens om 8 månader så.. Okej... men på sajten kan ni göra en San Andreas avdelning med information mm så inte alla gör en massa frågor om SA här på forumet...! Bara ett litet tips! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Scotty Skrivet 3 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2004 Okej... men på sajten kan ni göra en San Andreas avdelning med information mm så inte alla gör en massa frågor om SA här på forumet...! Bara ett litet tips! Varifrån skulle man få den informationen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
saffecool Skrivet 3 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2004 Rockstar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 3 mars, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2004 Rockstar? Som kommer komma om kanske 1-2 månader, säkert! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 3 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2004 Jag håller med om att en forumdel för SA verkligen skulle sitta fint. Bara inte "n00bsen" startar massa strunt-trådar där. Avvakta lite tycker jag, men om kanske 2-3 månader och utan att ni fått höra om ändringar från Rockstar så tycker jag att en forumdel vore på sin plats. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 3 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2004 Jag håller med om att en forumdel för SA verkligen skulle sitta fint. Bara inte "n00bsen" startar massa strunt-trådar där. Avvakta lite tycker jag, men om kanske 2-3 månader och utan att ni fått höra om ändringar från Rockstar så tycker jag att en forumdel vore på sin plats. Alla är nOObs när det gäller GTA:SA Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 3 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2004 Alla är nOObs när det gäller GTA:SA Han menar nog gtasajten n00bs som kommer ställa frågor typ "Finns det rymdraketer" "jag kan inte hitta det i affären HHHHHHHHHHHJJJJJJJJJJJÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄLLLLLLLLLLLLLLLPPPPPPPPPPP!!!!!!!" "Hej hur gör ni gtaspel?". typ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 3 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2004 Tror det är lite för tidigt för att skapa ett SA-forum. Kanske ett underforum i allmänt GTA-snack men inte mer. Det är några månader kvar som sagt På sajten kommer det inte hända så mycket. Håller på att skriva ihop en liten sida om SA men mer blir det nog inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts