Wild_hawk Skrivet 3 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2004 Jag har börjat fundera på om jag ska förboka spelet då det släpps i Amerika, för jag tror jag inte orkar vänta så länge som det kommer ta tills det kommer till Sverige, så frågan är Ska du förboka spelet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 3 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2004 Jag köper det samma dag ändå i butiken så det spelar ingen roll...! VOTE: Nej! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
swat Skrivet 3 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2004 jag kan vänta blev till och med besviken på at det inte kommer senare(för då blir det ett längre och bättre spel) så jag köper det någon vecka efter att det kom ut Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Peskele Skrivet 3 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2004 är väl ingen bra ide att förboka nu utan nån story och screenshots årstid etc Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Game_X Skrivet 3 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2004 Vote: Nej, för jag har ingen PS2 = vänta längre... :'( Men PC versionen ska jag inte heller förboka... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 3 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2004 Null Vote Jag ska önska med det i födelsedagspresent! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 3 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2004 jag kan vänta blev till och med besviken på at det inte kommer senare(för då blir det ett längre och bättre spel) så jag köper det någon vecka efter att det kom ut Det behöver ju inte vara så. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 3 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2004 Behvöer man itn chippat ps2 då eller?...sen tyckerj a du ska bestälal från usa...för det är ju inge..kul å se en massa ingame bilder från spelet..innan man själ har det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 4 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2004 Jag har börjat fundera på om jag ska förboka spelet då det släpps i Amerika, för jag tror jag inte orkar vänta så länge som det kommer ta tills det kommer till Sverige, så frågan är Ska du förboka spelet? Så länge KE Media inte struntar i det europeiska releasedatumet (vilket dom kan komma att göra) så är det bara 3 dagar som skiljer. Leveranstiden från USA till Sverige är normalt mycket längre än 3 dagar. Skulle tippa på minst 5 dagar. Dessutom får du betala svensk moms och tullavgift på importen + själva frakten. Även om dollarn är billig i dagsläget så lär du inte tjäna något Själv ska jag självklart förboka, men inte förens augusti då alla har presenterat sina priser. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Peskele Skrivet 4 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2004 det är ju ingen tull och frakt på cdwow Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Conzue Skrivet 4 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2004 Men När Kommer Det Till PC (Tycker Att Det är dumt att det ska släppas til ps2 inana PC) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SuXx Skrivet 4 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2004 Nej, får se om man orkar köpa det ens, jobbigt att gå och köpa det :/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 4 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2004 LoL @ Amazon! dom sa ju att det skulle heta Sin City!! jag som förboka det då det hette "Sin City" Men nu har dom ändrat till San Andreas Läs! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 5 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2004 Självklart ska jag det! Men inte PS2-versionen förstås har inget ps2 :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AMD_RULEZ Skrivet 9 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2004 Nae... Wärch... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Scotty Skrivet 9 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2004 Jag köper från butiken istället, det går lika bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tigern Skrivet 9 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2004 Nej jag ska inte förboka, jag har ju inte PS2... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 10 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2004 Behvöer man itn chippat ps2 då eller?...sen tyckerj a du ska bestälal från usa...för det är ju inge..kul å se en massa ingame bilder från spelet..innan man själ har det Öhhh....va!? vad fan gaggar du om! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Miami_vice88 Skrivet 10 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2004 Jag ska fan inte förhansboka det! När man köper Gtaspel m¨ste man göra det enligt tradition: 1: Det måste va en solig dag! (Även om man måste vänta till 3 dagar efter releasen för att få en solig dag! Men det MÅSTE vara det.) 2: Sen ska man ta bussen till närmaste affär och ta det (Men ICKE...ICKE kolla på baksidan av förpackningen förens man sitter på bussen på väg hem.) 3: Då ska man ta ut handboken och läsa allt! (Men inte förens på bussen.) 4: Man MÅSTE åka dit me en person som heter Lennie. (Man måste inte känna honom. Man kan anlita en person som heter det men han måste heta Lennie.) 5: Sen ska man "råka" ta i sönder ena kanten på fordralet (lite bara!) 6: Sen ska man spela som **N!! det e mycket man ska göra för att få ett freakin´spel! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LunCh Skrivet 10 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2004 Jag ska förhandsboka men typ till sommaren. Eller så förhands bokar jag på GTAsajten om det går vill säga Men om man bokar från USA så får man ju USA versionen istället för PAL versionen som det heter i europa. eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts