Danne Skrivet 3 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2002 Tja alla! Om jag skulle vil´ja ha till vc så skulle det vara polis hästar. Och så kan man sno dom och man kan trampa ner alla människor och sen så om man inte matar hästarna så svälter dom i hjäl. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 3 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2002 Tja alla! Om jag skulle vil´ja ha till vc så skulle det vara polis hästar. Och så kan man sno dom och man kan trampa ner alla människor och sen så om man inte matar hästarna så svälter dom i hjäl. J*vla djurplågare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 3 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2002 Jaha....jag önskar Tommy kunde laga mat, sova, titta på TV, Dejta, åka på semester, köpa husdjur.......påminner det här er om något??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the_yakuza_man91 Skrivet 3 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2002 Vanliga livet...och ett annat spel.......The sims... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts