Tedfallkv Skrivet 2 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2004 Snart så öppnar min sida NHLSajten.. Alla som spelar NHL 2003/2004 eller bara har ett intresse för det spelet är välkommna. givetvis alla andra också.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tigern Skrivet 4 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2004 Snart så öppnar min sida NHLSajten.. Alla som spelar NHL 2003/2004 eller bara har ett intresse för det spelet är välkommna. givetvis alla andra också.. hmm... känns lite halvkrimminelt detta, du har snot namnet på sidan från min sida. Kolla NHLsajten.tk. Får man göra så? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tedfallkv Skrivet 4 mars, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2004 Tagit och Tagit? Visste inte att någon annan hade det.. men men.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tigern Skrivet 4 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2004 Tagit och Tagit? Visste inte att någon annan hade det.. men men.. maybe maybe not. jag lär ju ändå inte få reda på om det har snott det eller inte, så... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tedfallkv Skrivet 4 mars, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2004 Nej för det har jag faktiskt inte gjort.. För skulle jag vetat att NHLSajten redan fanns så skulle jag aldrig ta det namnet.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tigern Skrivet 5 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2004 Nej för det har jag faktiskt inte gjort.. För skulle jag vetat att NHLSajten redan fanns så skulle jag aldrig ta det namnet.. för andra gången: jag lär ju ändå inte få reda på om du har snott det eller inte, så... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tedfallkv Skrivet 5 mars, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2004 men för den andra gången ja har INTE snott den! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZalCiNoWa Skrivet 5 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2004 hmm... känns lite halvkrimminelt detta, du har snot namnet på sidan från min sida. Kolla NHLsajten.tk. Får man göra så? Nej, inte precis... Nu blir det räjs till pantentverket, eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 5 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2004 Vilken wannabe-GTAsajten namn! Har jag inte sett Spelsajten någonstans? Hahaha Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 5 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2004 Du tog orden ur min mun minipistol ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tedfallkv Skrivet 6 mars, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2004 Vilken wannabe-GTAsajten namn! Har jag inte sett Spelsajten någonstans? Hahaha Vadå wannabe-GTAsajten namn? GTAsajten var ju för det första inte den sidan som först använde "sajten" efter namnet. Så du menar att GTAsajten är en wannabe från en annan sida? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 7 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2004 men det är väl bara välja nåt annat...eller är sidan redan klar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 7 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2004 Vadå wannabe-GTAsajten namn? GTAsajten var ju för det första inte den sidan som först använde "sajten" efter namnet. Så du menar att GTAsajten är en wannabe från en annan sida? Det finns inte alls många eller ska jag säga fanns. Det är konstigt att alla som säger här på forumet att de har en ny sida så heter den alltid blasajten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts