Add3 Skrivet 2 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2004 (redigerad) ja hur gör man jag testa förut å då löpte datorn amok... och började pipa och tjuta.. jag vet på ett ungefär hur man kopplar in den, Men för att få så det funkar vette fan! tacksam för svar... Redigerad 2 mars, 2004 av Add3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tigern Skrivet 2 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2004 ja hur gör man jag testa förut å då löpte datorn amok... och började pipa och tjuta.. jag vet på ett ungefär hur man kopplar in den, Men för att få så det funkar vette fan! tacksam för svar... ta kontakt med en datainstallatör. dom borde nog kunna hjälpa dig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eightball Skrivet 2 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2004 Du måste bygla den som slave om du redan har en HD med windows på och du ska använda denna som slave (alltså inget OS). På baksidan av HD så finns det IDE-kabeln och strömkabeln du kopplat in, någonstans där ska det finnas ett hål med en plastgrej som sitter på två piggar. Titta på ovansidan på HD och se på klistermärkena/trycken om det står något där hur man byglar som salve, det brukar oftast vara dom två piggarna i mitten. Du tar av den lilla plastsaken och sätter dom på dom två piggarna i mitten, om det är där slave ligger. Och ide-kabeln måste det stå slave (på vissa gör det inte det, bara det inte står master iallafall). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 2 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2004 Du måste bygla den som slave om du redan har en HD med windows på och du ska använda denna som slave (alltså inget OS). På baksidan av HD så finns det IDE-kabeln och strömkabeln du kopplat in, någonstans där ska det finnas ett hål med en plastgrej som sitter på två piggar. Titta på ovansidan på HD och se på klistermärkena/trycken om det står något där hur man byglar som salve, det brukar oftast vara dom två piggarna i mitten. Du tar av den lilla plastsaken och sätter dom på dom två piggarna i mitten, om det är där slave ligger. Och ide-kabeln måste det stå slave (på vissa gör det inte det, bara det inte står master iallafall). Ibland finns det ingen förklaring på hur man ska sätta piggarna, eftersom det inte är på samma sätt dom ska sitta på alla hårddiskar. Om det inte finns någon förklaring, kontakta supporten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 2 mars, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2004 ok om jag tar det skit försiktigt och testar lite kan nått pajja då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 3 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2004 ok om jag tar det skit försiktigt och testar lite kan nått pajja då? Använd ESD-armband, eller håll i elementet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 3 mars, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2004 ok men man behöver väll inte hålla i elementet va? utan bara ta i det aldeles före "Operationen" ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 3 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2004 ok men man behöver väll inte hålla i elementet va? utan bara ta i det aldeles före "Operationen" ? Köp ett antistatarmband och koppla det till elementet så är du jordad under hela ingreppet och då kan du jobba med båda händerna fria. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 3 mars, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2004 Köp ett antistatarmband och koppla det till elementet så är du jordad under hela ingreppet och då kan du jobba med båda händerna fria. Ok! ska göra det men måste elementet va jordat? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 5 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2004 Jag brukar aldrig tänka på något sånt. Allting har alltid funkat för mig ändå. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
3reZZ Skrivet 5 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2004 Köp ett antistatarmband och koppla det till elementet så är du jordad under hela ingreppet och då kan du jobba med båda händerna fria. varför ksa man köpa ett sånt för ?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 5 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2004 varför ksa man köpa ett sånt för ?? om man inte gör de så kan statisk elektrisitet förstöra komponenterna... tar du i elementet så försvinner det... har du en flis-tröja (stavning?) så ta av den... för säkerhets skull... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 25 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2004 (redigerad) dra huvet mot en flissak, släck ljuset, det ska vara helt mörkt, för handen mot saken, och beskäda blixtarna som bekommer. edit: oj jävlar, inte tänkte jag på att denna var gammal! :"> Redigerad 25 april, 2004 av the-copy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 25 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2004 dra huvet mot en flissak, släck ljuset, det ska vara helt mörkt, för handen mot saken, och beskäda blixtarna som bekommer. edit: oj jävlar, inte tänkte jag på att denna var gammal! :"> Hehe, jag har nästan postat i väldigt gamla topicar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 25 april, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 april, 2004 Min gamla topic! ( ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 25 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2004 Det borde gå att ta bort sina inlägg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 25 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2004 Det borde gå att ta bort sina inlägg Som på SweClockers forum Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 25 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2004 Det borde vara samma som på swec också Jag har btw ett Sweclockers-band! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 25 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2004 (redigerad) Det borde vara samma som på swec också Jag har btw ett Sweclockers-band! Kan du säga alla koder till Swec smiliesarna? - Jag kan dem inte Jag kan bara: :p och :D Redigerad 25 april, 2004 av Curly Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 25 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2004 :roll: eller Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts