Nofux Skrivet 2 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2004 JAg har köpt glassstället är det bara att sälja iså fall kan jag inte spela (tuta) melidin!!!!!!!!! hur gör man?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Game_X Skrivet 2 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2004 Tryck snabbt på tutknappen... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nofux Skrivet 2 mars, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2004 Men det funkar ju inte!!!!!!!!1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Game_X Skrivet 2 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2004 Prova tills du får igång den då... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nofux Skrivet 2 mars, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2004 Tror du inte att jag har gjort det?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
cheetox Skrivet 2 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2004 prova att klicka snabbt två gånger Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nofux Skrivet 2 mars, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2004 Okej ska göra det när jag kommer hem...... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tigern Skrivet 2 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2004 (redigerad) Är du säker på att du trycker på rätt knapp? Jag har tutan på shift. Testa det... EDIT: Fast du har kanske det på PS2... Redigerad 2 mars, 2004 av Tigern Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
adde_as Skrivet 2 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2004 På PS2 e det L3-knappen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nofux Skrivet 3 mars, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2004 Det funkar!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts