Nofux Skrivet 2 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2004 Jag tror att jag har ett problem med min grafik! Alltså jag åker runt i min bil och helt plötsligt försvinner marken och jag kör i luften........... Och ibland försvinner murar och lycktstolpar......... Eller inte försvinner dom finns där men dom syns ine. Som när jag hade 5 st polis bilar efter mig och jag kör ut på flygplatsen.....den är alldeles tom och jag kör bara rakt fram och jag kör in i det hanggae eller ett hus någon som vet varför detta händer? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Game_X Skrivet 2 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2004 Samma ska hände för mig när jag kombinerade slö processor + slött grafikkort. Men när jag uppdaterade så funkade det... Vad har du för dator? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nofux Skrivet 2 mars, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2004 Jag är dålig på datoter men om det är till någon hjälp så är den ifrån Dcember 2002 och har 120 GB minne något mer vet jag inte (är inte hemma nu) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nofux Skrivet 2 mars, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2004 Jag tror att jag har en pentsium III (Stavas???) Processor Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 2 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2004 Jag är dålig på datoter men om det är till någon hjälp så är den ifrån Dcember 2002 och har 120 GB minne något mer vet jag inte (är inte hemma nu) Jag tror inte du har 120 GB minne! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 2 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2004 skriv in dxdiag i start-menyn-->run och där kan du se allt som du behöver veta Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 2 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2004 Jag tror inte du har 120 GB minne! jag tror han menade Hårdisken..Jag ska oxo minne till hårdisken när jag var o kunnig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts