Xemtoth Skrivet 2 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2004 Hur gör man så tommy vänder sig mot skärmen (mot du som tittar) ? Jag har till PC och när jag trycker bakåt så går han bakot bara, han vänder inte håll, nån som vet ?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 3 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2004 Kanske inte går...! Men på Vice City är det ju bra och trycka på TAB. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 3 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2004 För det första är man inte Tommy i gta3... För det andra trycker du på numpad 1 och 2 samtidigt för att se gubben framifrån. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 4 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2004 För det första är man inte Tommy i gta3... För det andra trycker du på numpad 1 och 2 samtidigt för att se gubben framifrån. Det är lögn, man är visst Tommy i GTA3, bara att han är 15år yngre där. Eller så har R* gjort fel i story och i ett uppdrag i VC. I storyn är det att han kommer från Liberty City efter att han suttit i fängelse 15 år. Så vem är han isf? Och förresten så säger Cortez i ett av hans uppdrag: "-This isn´t getting me any closer to my money!" "-Tommy, Tommy. You are not in Liberty now. Here we do things differently." Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 4 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2004 Det är lögn, man är visst Tommy i GTA3, bara att han är 15år yngre där. Eller så har R* gjort fel i story och i ett uppdrag i VC. I storyn är det att han kommer från Liberty City efter att han suttit i fängelse 15 år. Så vem är han isf? Och förresten så säger Cortez i ett av hans uppdrag: "-This isn´t getting me any closer to my money!" "-Tommy, Tommy. You are not in Liberty now. Here we do things differently." Hur kan han vra 15 år äldre om Vice City utspelar sig på 80-talet och GTA3 på 90 talet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 4 mars, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2004 Okey..Jag blir så irriterad...E man Tommy eller e man dendär så kallade "Fido" som maria kallar en? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 4 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2004 (redigerad) This isn´t getting me any closer to my money! Tommy, Tommy. You are not in Liberty now. Here we do things differently Han har varit i Liberty City men det är fortfarande inte han! Hur kan han vra 15 år äldre om Vice City utspelar sig på 80-talet och GTA3 på 90 talet? Äldre --> Yngre *CORRECTED* Okey..Jag blir så irriterad...E man Tommy eller e man dendär så kallade "Fido" som maria kallar en? Han är INTE Tommy Vercetti! Jag tror nog Maria kallar honom Fido för att det är en hund som heter så...! Redigerad 4 mars, 2004 av Arman Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 4 mars, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2004 men....va heter killen man e i gta3 då..? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 4 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2004 men....va heter killen man e i gta3 då..? Inget. Förresten, jag kollar bakåt när jag trycker på scrollen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 4 mars, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2004 det gör jag med, men så man ser framifrån , man vänder inte bara på huvudet, man ser hela gubben fram i från Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 6 mars, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2004 Han är INTE Tommy Vercetti! Jag tror nog Maria kallar honom Fido för att det är en hund som heter så...! så..typ Salvatore kasstar pinnen, och fido gör uppdraget? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 7 mars, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2004 alltså..jag menar att han vänder sig såhär mot skärmen: http://www.gtamods.com/bilder/4/4/165_liten.png Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 7 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2004 Det går inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 7 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2004 Han har inget namn. Det är tänkt att det ska vara du. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 7 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2004 Det går bara i PS2 verisionen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 19 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2004 Jag kan de, de är ju bara att ändra till Classic Control istället för Standrat Control. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 19 mars, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2004 Jag kan de, de är ju bara att ändra till Classic Control istället för Standrat Control. SKa testa det!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 20 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2004 Som någon sa: Han har inget namn, ingen karaktär. Det är DU! Lönlöst att diskutera. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 24 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2004 (redigerad) Och förresten så säger Cortez i ett av hans uppdrag: "-This isn´t getting me any closer to my money!" "-Tommy, Tommy. You are not in Liberty now. Here we do things differently." Det har väll ingenting med GTAIII att göra? Cortez är med i Vice City, i Vice City är man Tommy och i GTAIII är man en odöpt (haha) kille som blir kallad Fido av Maria Redigerad 24 mars, 2004 av okka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 12 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2004 För det första är man inte Tommy i gta3... För det andra trycker du på numpad 1 och 2 samtidigt för att se gubben framifrån. men är du trög på någgot sätt, det är visst tommy, fasst han är yngre, du hänger inte med i storyn .. right?! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts