Bubbli Skrivet 2 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2004 Det står att om man stoppar ion den i DVD läsarn på datan så ska man få speciellt x-tra material så som spel skrivbordsunderlägg skärmsläckare etc etc men jag kommer inte åt det. Jag får bara upp en tillänglig knapp och det är att gå tillbaka till x-tra material menyn! Kan någon hjälpa mig att säja vad jag ska göra!? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 2 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2004 Du kan ju öppna DVDn från den här datorn så finns det säkert en mapp som heter extras med skärmsläckare i.. kanske.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jo_c_ke Skrivet 2 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2004 jag vet vad det är det är bara dvd programvara som du får med... jag kollade upp det jag letade igenom hela skivan och hittade bara programvara för dvd läsaren... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 2 mars, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2004 Var det bara det?! Knäppt för dom säjer till och med på den skärmen att det kan vara skärsläckare spel och sådant aja synd! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jo_c_ke Skrivet 2 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2004 jag vet vart besviken Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 2 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2004 Dem brukar ha ett speciellt dvd-läsar proggram för dvd-rom, det heter InterVideo tror jag, med det får du upp nya menyer för daotrn där fet finns skärmsläckare osv. osv.. var iaf så på tomb radier för mig :/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 3 mars, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2004 För det första stava bättre! För det andra så har jag redan fått svar+att jag kollade med intervideo men det hjälpte mig inte eftesom jag redan fått ett rätt svar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 3 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2004 För det första stava bättre! För det andra så har jag redan fått svar+att jag kollade med intervideo men det hjälpte mig inte eftesom jag redan fått ett rätt svar! har sytt mig i fingret på syslöjden så kan itne skriva så bra, men spelaren ehetr InterActual, och den borde finnas på DVD-Filmen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jo_c_ke Skrivet 4 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2004 har sytt mig i fingret på syslöjden så kan itne skriva så bra, men spelaren ehetr InterActual, och den borde finnas på DVD-Filmen. jooo vart ska man trycka sen... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts