saffecool Skrivet 2 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2004 Hur gör man en egen gubb model? För jag skulle villja göra Ash från Pokémon :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 2 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2004 Hur gör man en egen gubb model? För jag skulle villja göra Ash från Pokémon :"> Vad jag har märkt så blir det fel när man ändrar på player.dff.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
saffecool Skrivet 2 mars, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2004 Jaså Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 2 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2004 Näe, jag är ganska säker på att det går Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
saffecool Skrivet 2 mars, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2004 Näe, jag är ganska säker på att det går Det borde ju gå Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 3 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2004 Näe, jag är ganska säker på att det går Ja, det går säkert.. Men har du testat? När jag har testat så fungerade det inte iaf.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts