Scorpion Skrivet 2 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2004 1. Jag har tagit alla checkpoints på Bling-bling scramble och det kommer upp att jag har klarat det ,men på stats på den som visssar hur många uppdrag man gjort den står kvar på det gamla och så kan jag göra det uppdraget hur många gånger som helst och när man spara står det uppdraget inte där fast jag har klarat det. Ska man inte få några nya uppdrag? eller det är fel på min skiva? 2. Hur många "checkpointbilar" (alltså dom bilarna som man sätter sig i så ska man ta ceckpoints på en vis tid) finns det? jag har gjort en på varje ö. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
danil89 Skrivet 20 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2004 Det kan bero på att man kan göra det uppraget flera gånger. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Moddaren Skrivet 25 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2004 Man ska ta Rhino på de uppdraget. Det blir jätte enkelt då Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts