Copstar Skrivet 2 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2004 (redigerad) Nu kan man äntligen köra den och den ser nästan ut som den ska jag vill tacka StellHell för att han bärettade vad en dummy va ps. detta är bara en beta ver. Redigerad 2 mars, 2004 av Copstar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Copstar Skrivet 2 mars, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2004 (redigerad) ladda ner och ge lite kritik/kretik annars bilr den alldrig färdig Redigerad 9 april, 2004 av Copstar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Copstar Skrivet 2 mars, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2004 varför blir det så här när man svänger :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 2 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2004 varför blir det så här när man svänger :'( Kan inte så mycket om modding, men skulle gissa på att du har använt freeway.dff eller angel.dff, och med dom motorcyklarna svänger den så... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 2 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2004 varför blir det så här när man svänger :'( då måste göra så att den ligger i rätt axel.. Nu så när du svänger så är medianen i mitten av däcket ser det ut som.. och då snurrar hela framgffeln.. Men om du flyttar den till fästet i ramen så ska det nog fixa sig.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Copstar Skrivet 2 mars, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2004 (redigerad) tack igen stellhell kan nån "göra" en motorcykel motor? eller om ni har nån jag kan få eller kan nån "göra" en motorcykel fälgar? eller om ni har nån jag kan få Redigerad 13 april, 2004 av Copstar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Copstar Skrivet 2 mars, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2004 på denna ska allting funka som det ska :"> :"> ladda ner I I I \ / V Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Copstar Skrivet 2 mars, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2004 (redigerad) du kommer troligen att behöva ändra carcol.cfg/dat :"> ingen .txd fil behövs än EDIT: nu har den fälgar garage___.z3d Redigerad 23 maj, 2004 av Copstar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tigern Skrivet 3 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2004 snygga fälgar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Copstar Skrivet 3 mars, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2004 jaja :"> jag har inte hunnit så långt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Copstar Skrivet 3 mars, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2004 här e bilder på den me fälgar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Copstar Skrivet 3 mars, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2004 (redigerad) ladda ner fälg verisionen Kan nån komma på ett bra namn på bågen??? bågens ver. är 0.6 tror ja de enda som fattas är motor, driv grejen och ettt snyggt avgas rör freeway4.dff Redigerad 3 mars, 2004 av Copstar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 3 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2004 Neon Bike eller kanske Pipe Bike. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Copstar Skrivet 3 mars, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2004 jag väntar i till den 4/3-04 innan jag bestämmer namnet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Copstar Skrivet 4 mars, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2004 (redigerad) hur gör man en motor till den?? Redigerad 18 maj, 2004 av Copstar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tigern Skrivet 4 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2004 jaja :"> jag har inte hunnit så långt hehe, ja jag förstår, men med fälgar såg den lite mer trovärdig ut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Copstar Skrivet 5 mars, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2004 namnet blev Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts