Optical Skrivet 3 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2004 Tycker det ska vara nu tid. Tror rockstar gjorde VC på 80-talet för att SA kommer handla om dom sakerna som häder i VC. Man kommer säkert att få jobba för Tommy. Eller så tror jag att man kanske är Tommy och gör dom sakerna som hände innan han åkte in i fängelset och fick sitta inne i 15 år. Den som lever får se, längat som fasen Förmodligen så blir det iaf efter 80-talet. Jag tippar på att spelet kommer att ha något i handlingen med det som hände i vice city. PS: Hoppas man slipper vara Tommy. IGEN!!! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hiden Skrivet 8 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2004 kommer gta san andreas till xbox Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 8 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2004 Förmodligen så blir det iaf efter 80-talet. Jag tippar på att spelet kommer att ha något i handlingen med det som hände i vice city. PS: Hoppas man slipper vara Tommy. IGEN!!! Vadå "Igen" ? man har bara varit honom en gång. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Korven Skrivet 8 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2004 jaa och om man e honom igen så blir man honom igen ellrt hur? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 8 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2004 Vadå "Igen" ? man har bara varit honom en gång. du har nog missförstått det, optical gillade inte Tommy och ville inte vara honom igen. Det betyder inte att Tommy har varit med flera gånger. Själv hoppas jag att man slipper Tommy, dom borde göra något nytt, omväxling förnöjer. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Miami_vice88 Skrivet 8 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2004 Definitivt en ny person! Jag har aldrig gillat Vercetti ändå! Fan om d e nutid iaf! 80-tal eller tidigare! Helt 70-talet! Det talar mycket för det 3: 90-tal VC: 80 Sa: 70 ? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xekenx Skrivet 10 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2004 Jobbigt med PS2:an.. Blir ju inte samma känsla som i datorn *start till debatt-mening* För att uppleva San Andreas skönhet till fullo måste man ju ha det på PC Skeptisk, har provat gta på både pc och ps2. Och den ända fördel jag kan se med PC är att man kan modda. Föredrar att spela med en bra joystick än tangentbord. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 10 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2004 Rätt! enda fördelen med VC till dator är moddarna + att det är lättare att sikta och gå. annars är ps2 det enda för mig Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Folke_fisk Skrivet 19 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2005 Ö iuo Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CurunirOfValinor Skrivet 19 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2005 (redigerad) Ö iuo Nödvändigt att dra up en 15 månader gammal tråd för att spamma? Nej. *rapporterad* Redigerad 19 juni, 2005 av CurunirOfValinor Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 19 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2005 Men fyfan vad omogen man kan vara! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ronin Skrivet 19 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2005 Men fyfan vad omogen man kan vara! W0rd. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts