Jump to content

ÄNTLIGEN!!!

Share

Recommended Posts

ÄNTLIGEN!!!

Fan va skönt att få reda på att det blir San Andreas, och till och med ett datum som man kan längta till! Sketans va jag längtar!

Nu har jag ju bara ett litet problem, jag har inte PS2... :huh: Jag orkar inte vänta så länge som jag gjorde på att Vice City skulle komma ut på PC, så jag får väl köpa en PS2...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

några grejer jag tror verkligen på kommer vara i san andreas är

polis på motorcyklar

vanliga cyklar och kanske skateboard eller nåt sånt pga det kommer att finnas många nedförsbackar och natur områden.

jag hoppas verkligen inte det utspelas i 70 talet (w00t) men det är rätt bra risk

att det är eller så blir det 90 talet för att det är LA och logon tyder på det lite ochså.

bäst skulle det vara om det var i nu tid

men på nåt sätt förknippas LA ellr SF med 70 talet

för att det är från den tiden som dem mesta LA baserade filmerna kom ifrån

och rockstar får sina ideer från filmerna ,typ som det var med vice city.

en bra grej vore att kolla up dem mesta kända filmerna från den staden för att

få bra info vad spelet kommer att se ut som ,tror jag

vad tror ni?

Redigerad av NiExun
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

en grej till om det utspelar sig i 70 talet så räkna med ninja gangs (w00t)

så kom jag att tänka på att om san andreas utspelar sig i nu tid så hur blir det med

nästa gta spel ? vilket kommer komma till nästa gen consoler , vilket år vill dem mest ha för den spelet ,skulle gissa mer på nu tid än något äldre (w00t)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tycker det ska vara nu tid. Tror rockstar gjorde VC på 80-talet för att SA kommer handla om dom sakerna som häder i VC. Man kommer säkert att få jobba för Tommy.

Eller så tror jag att man kanske är Tommy och gör dom sakerna som hände innan han åkte in i fängelset och fick sitta inne i 15 år.

Den som lever får se, längat som fasen (w00t)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gäst
This topic is now closed to further replies.
 Share

• Create New...