Tigern Skrivet 2 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2004 ÄNTLIGEN!!! Fan va skönt att få reda på att det blir San Andreas, och till och med ett datum som man kan längta till! Sketans va jag längtar! Nu har jag ju bara ett litet problem, jag har inte PS2... Jag orkar inte vänta så länge som jag gjorde på att Vice City skulle komma ut på PC, så jag får väl köpa en PS2... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 2 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2004 Ok. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 2 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2004 Borde den här inte passa lite bättre i Allmänt GTA-snack?! MEn det finns redan en där! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Peskele Skrivet 2 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2004 Gta kommer ut bara nån dag innan jag fyller år Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ElGato Skrivet 2 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2004 Jobbigt med PS2:an.. Blir ju inte samma känsla som i datorn *start till debatt-mening* För att uppleva San Andreas skönhet till fullo måste man ju ha det på PC Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 2 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2004 För att uppleva San Andreas skönhet till fullo måste man ju ha det på PC w0rd Hoppas SA inte blir försenat nu bara... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 2 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2004 kanske dags för hultan att sätta upp en nedräknarnare till Gta Sa? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 2 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2004 Eller en forumdel för SA! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 2 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2004 varför köpa en PS2 för 1600kr abra för ett spel?? Vänta tills PC! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
swat Skrivet 2 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2004 han kasnke inte bara ha den till sa kanske andra också. Eller vad vet jag? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Barracuda Skrivet 2 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2004 Läser artikeln om SA... och säger yyyyeeeesssss!!!! /jag orkar vänta till den kommer ut på PC iaf. Hoppas att det blir många GTA spel!!!! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 2 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2004 JAAA!! DET KOMMER!! NEEEJ!! JAG SÅLDE PS2't här om dan... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Korven Skrivet 2 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2004 Vilket datum kommer den ??? (P.S e bannad från gtasajten p.g.a min idiot polare ) Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 2 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2004 19 oktober i USA och 22 oktober för Europa... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Korven Skrivet 2 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2004 ok tack länktar som fan Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tigern Skrivet 2 mars, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2004 varför köpa en PS2 för 1600kr abra för ett spel?? Vänta tills PC! Jag gjorde det till Vice City, och det var för jävligt... Jag får väl se om jag kan vänta... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
NiExun Skrivet 2 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2004 nu när alla har fått veta vad spelets namn kommer att vara så väntar alla på den första bilden, så jobbigt denna väntetiden ´kommer att vara Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
NiExun Skrivet 2 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2004 (redigerad) några grejer jag tror verkligen på kommer vara i san andreas är polis på motorcyklar vanliga cyklar och kanske skateboard eller nåt sånt pga det kommer att finnas många nedförsbackar och natur områden. jag hoppas verkligen inte det utspelas i 70 talet men det är rätt bra risk att det är eller så blir det 90 talet för att det är LA och logon tyder på det lite ochså. bäst skulle det vara om det var i nu tid men på nåt sätt förknippas LA ellr SF med 70 talet för att det är från den tiden som dem mesta LA baserade filmerna kom ifrån och rockstar får sina ideer från filmerna ,typ som det var med vice city. en bra grej vore att kolla up dem mesta kända filmerna från den staden för att få bra info vad spelet kommer att se ut som ,tror jag vad tror ni? Redigerad 2 mars, 2004 av NiExun Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
NiExun Skrivet 2 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2004 en grej till om det utspelar sig i 70 talet så räkna med ninja gangs så kom jag att tänka på att om san andreas utspelar sig i nu tid så hur blir det med nästa gta spel ? vilket kommer komma till nästa gen consoler , vilket år vill dem mest ha för den spelet ,skulle gissa mer på nu tid än något äldre Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LunCh Skrivet 2 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2004 Tycker det ska vara nu tid. Tror rockstar gjorde VC på 80-talet för att SA kommer handla om dom sakerna som häder i VC. Man kommer säkert att få jobba för Tommy. Eller så tror jag att man kanske är Tommy och gör dom sakerna som hände innan han åkte in i fängelset och fick sitta inne i 15 år. Den som lever får se, längat som fasen Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts