Jump to content

Deus Ex

minigun
 Share

Recommended Posts

Mjo... jag blev lite besviken med DX:IW... fast jag hade nog för höga förväntningar.

Deus Ex däremot är nog det bästa spelet jag kört. Storyn är bra, grafiken "duger" och man kan spela om det hur många gånger som helst nästan. Det enda som jag inte gillar är Hong Kong. (w00t) Vet inte varför, men det är bara... jobbigt.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Dom mest störande sakerna i IW:

*Korkat menysytem

*Alla vapen har samma ammo

*Långa laddningstider(Är nog min dator iof...)

*Ganska ointressant story

*Alex Denton

*Att man inte spelar som J.C

Någon som vill fortsätta...man kan göra det i evigheter om man vill...

Slutsats: Det ultimata Deus Ex spelet är 1:an. Men man får väl hoppas på 3:an(Skulle inte den också komma i år?)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Har nu klarat 2 slut på IW. Apostlecorp(Dentons)och Leos. Så jag tänkte klara spelet igen med den kvinnliga Alex för att se hur det skulle förändra storyn(Vilket det gör på vissa ställen...men bara små förändringar). När jag läste PC Gamers recension skrattade jag lite åt en ruta i artikeln. Men nu, nu är jag fullständigt beredd att backa upp Herr Kraftlings yttrande om att den kvinnliga Alex är den mest okarismatiske spelfiguren som någonsin skapats. Usch, kunde dom inte valt vilken annan modell som hellst? Aja får väl klara Illuminati och den andra med den manlige då...också...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det är roligt med spel som kan ha flera olika slut. Det höjer hållbarheten också eftersom man kan spela om det för att få ett annat slut. :wacko:

Jo fast det vore roligare om dom olika sluten utvecklades efter vilka val man tidigare gjort i spelet. I båda Deus Ex spelen gäller det bara hur man väljer att klara av den sista banan. Så hållbarheten förhöjs inte skyhögt precis.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jo fast det vore roligare om dom olika sluten utvecklades efter vilka val man tidigare gjort i spelet. I båda Deus Ex spelen gäller det bara hur man väljer att klara av den sista banan. Så hållbarheten förhöjs inte skyhögt precis.

Jasså, jaha, okej. Ja, jag trodde att det berodde på hur man spelade genom hela spelet. Okej, men det höjer ju hållbarheten en liten aning då man kan spela sista banan flera gånger. :wacko:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor