minigun Skrivet 1 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2004 Har någon spelat det? Jag har det men klarar inte första banan. (Har iofs bara försökt i 10 min). ..och...Jag vet, det är lite gammalt men jag tycker att det verkar kul. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 2 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2004 Det är nog världens bästa shooter...ett av mina absoluta favoritspel. Kör just nu Invisible War...inte lika roligt med det duger! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 2 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2004 Mjo... jag blev lite besviken med DX:IW... fast jag hade nog för höga förväntningar. Deus Ex däremot är nog det bästa spelet jag kört. Storyn är bra, grafiken "duger" och man kan spela om det hur många gånger som helst nästan. Det enda som jag inte gillar är Hong Kong. Vet inte varför, men det är bara... jobbigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 2 mars, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2004 Jag har stött på ett litet problem, eller fel imitt spel. Om någon kunde berätta var jag kan hämta savegames till spelet så skulle jag bli jätteglad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 3 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2004 Dom mest störande sakerna i IW: *Korkat menysytem *Alla vapen har samma ammo *Långa laddningstider(Är nog min dator iof...) *Ganska ointressant story *Alex Denton *Att man inte spelar som J.C Någon som vill fortsätta...man kan göra det i evigheter om man vill... Slutsats: Det ultimata Deus Ex spelet är 1:an. Men man får väl hoppas på 3:an(Skulle inte den också komma i år?) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 4 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2004 Deus Ex är skitgrymt. Jag skaffade det för några månadersen och har klarat det. Spelet har nog den grymmast musiken , och grymmaste storyn och grymmast förpackningen... av alla spel jag har spelat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 6 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2004 Har nu klarat 2 slut på IW. Apostlecorp(Dentons)och Leos. Så jag tänkte klara spelet igen med den kvinnliga Alex för att se hur det skulle förändra storyn(Vilket det gör på vissa ställen...men bara små förändringar). När jag läste PC Gamers recension skrattade jag lite åt en ruta i artikeln. Men nu, nu är jag fullständigt beredd att backa upp Herr Kraftlings yttrande om att den kvinnliga Alex är den mest okarismatiske spelfiguren som någonsin skapats. Usch, kunde dom inte valt vilken annan modell som hellst? Aja får väl klara Illuminati och den andra med den manlige då...också... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 8 mars, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2004 Det är roligt med spel som kan ha flera olika slut. Det höjer hållbarheten också eftersom man kan spela om det för att få ett annat slut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 8 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2004 Det är roligt med spel som kan ha flera olika slut. Det höjer hållbarheten också eftersom man kan spela om det för att få ett annat slut. Jo fast det vore roligare om dom olika sluten utvecklades efter vilka val man tidigare gjort i spelet. I båda Deus Ex spelen gäller det bara hur man väljer att klara av den sista banan. Så hållbarheten förhöjs inte skyhögt precis. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 8 mars, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2004 Jo fast det vore roligare om dom olika sluten utvecklades efter vilka val man tidigare gjort i spelet. I båda Deus Ex spelen gäller det bara hur man väljer att klara av den sista banan. Så hållbarheten förhöjs inte skyhögt precis. Jasså, jaha, okej. Ja, jag trodde att det berodde på hur man spelade genom hela spelet. Okej, men det höjer ju hållbarheten en liten aning då man kan spela sista banan flera gånger. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts