online Skrivet 1 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2004 om man har fskat på spelet!!!! kan man inte få hundra procent då??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dempaboy Skrivet 1 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2004 det är bara en myt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
cheetox Skrivet 1 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2004 Nä det är sant, men bara på vissa fusk På fusk där det står cheat activated så förstör det sparfilen Jag råkade själv ut för det, så jag kom bara upp i 96% fast jag var klar, så jag fick spela om det igen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tigern Skrivet 1 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2004 Nä det är sant, men bara på vissa fusk På fusk där det står cheat activated så förstör det sparfilen Jag råkade själv ut för det, så jag kom bara upp i 96% fast jag var klar, så jag fick spela om det igen det är väl 98% som man kan få som max...? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlipKnoT666 Skrivet 2 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2004 Men om man starta om spelet då utan att spara vad händer då Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 2 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2004 Men om man starta om spelet då utan att spara vad händer då Om man fuskar och sedan startar om vice city registreras inte fusken, det räcker alltså inte att ladda om sin sparning. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gurgel Skrivet 2 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2004 Om man fuskar och sedan startar om vice city registreras inte fusken, det räcker alltså inte att ladda om sin sparning. men va fan de va väll bara en myt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 2 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2004 men va fan de va väll bara en myt? Ja det är det. Det var väl Topp3 som klarade hela med fusk? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts