Funnylin Skrivet 3 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2002 Okej Liberty City ser större ut men här är ren fakta-Vice City är större än Liberty City(Även om man inte räknar in innemiljöerna)....så på det stora hela kanske Vice City är dubbelt så stort som Liberty City....FAKTA Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the_yakuza_man91 Skrivet 3 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2002 hehe...jo...de e sant.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Harafaganz Skrivet 3 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2002 Hej! Det är ganska många på gamefaqs.com som pratar om storleken på kartan. Så mitt tips är att antingen vänta tills man får spelet eller gå och kolla där. Se där! Min första reply. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 3 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2002 Hej! Det är ganska många på gamefaqs.com som pratar om storleken på kartan. Så mitt tips är att antingen vänta tills man får spelet eller gå och kolla där. Se där! Min första reply. Vaddå....vi kan la diskutera det här om vi vill.....och staden Vice City är större än Liberty City!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jollehojje Skrivet 3 november, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 november, 2002 Om man tänker så så kan man kanske se Vc större på det viset.Jg tror nog att det finns fler vägar att upptäcka än kartan visar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Harafaganz Skrivet 3 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2002 Funnylin: Jag menade inte att man inte får diskutera det. Jag gav bara några tips. Som sagt Relax! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Andreas J Skrivet 3 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2002 Såg ni mina bilder på sida 1...Vad tycks, det beskriver vice city´s storlek. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jollehojje Skrivet 3 november, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 november, 2002 Det tycker jag inte. I alla fall inte den bilden med shoppingcentret eller vad det är. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts