jollehojje Skrivet 3 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2002 Jag tycker när jag ser på vc kartan att det är inte så mycket att utforska i vc. Om man tittar på kartan så ser man små gråa sträck,oj tänkte jag nu är vc större men det visades sig vara gränder som man inte är mycket till andvändning dvs om man vill utforka det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the_yakuza_man91 Skrivet 3 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2002 Jag tycker att gta3 e större än ViceCity!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jollehojje Skrivet 3 november, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 november, 2002 Och R* säger att den ska vara dubbelt så stor som Liberty dom kanske räknar med vatten arean. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xekenx Skrivet 3 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2002 ja tror att vattnet är medräknat efter som allt fler uppdrag kommer äga rum på vattnet.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 3 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2002 Och R* säger att den ska vara dubbelt så stor som Liberty dom kanske räknar med vatten arean. Du kan ju inte avgöra hur stor staden e enbart genom att titta på kartan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Danne Skrivet 3 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2002 Jag tror att dom inte har gjort så mycket detaljer på kartan dom har bara gjort en för att man ska bara se hur den ser ut Och det är inte bara en ö det finns flera. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 3 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2002 Själva staden är inte dubbelt så stor som Liberty City.....men den är iallafall större....!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jollehojje Skrivet 3 november, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 november, 2002 Om man tittar på Liberty kartan så ser man i alla fall jag att jag tycker Liberty city är mycket större än vc. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 3 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2002 Om man tittar på Liberty kartan så ser man i alla fall jag att jag tycker Liberty city är mycket större än vc. Tyck vad du vill men så är det inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jollehojje Skrivet 3 november, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 november, 2002 Vad menar du med det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 3 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2002 Vad menar du med det? Jag menar vad jag skrev. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jollehojje Skrivet 3 november, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 november, 2002 Nu tror jag ännu mer på att R* räknat med vattenytan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Andreas J Skrivet 3 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2002 (redigerad) Hallå är det någon som tänker på hur lång en bro i vc ser ut, som den här bron t.ex Och att du kan gå in i 50 st byggnader och att alla hus är solida !!!!!</span> Var lite tacksamma.. Här är "den lilla kartan" Vad F**N den är stor ju, vi har bildbevis nu !! Redigerad 3 november, 2002 av Andreas J Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 3 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2002 Vad är det för nåt som svävar uppe i vänstra hörnet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jollehojje Skrivet 3 november, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 november, 2002 Jag ska nog inte vara sur bara för att staden ser lika stor ut som i Liberty.Och jag tror det går att gå in i 60 hus. Jag längtar tills man får köra runt i helikoptern. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 3 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2002 (redigerad) Vad är det för nåt som svävar uppe i vänstra hörnet? Det ser ut som ett luftskepp. Redigerad 3 november, 2002 av GTA3 freak Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Andreas J Skrivet 3 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2002 Jag ska nog inte vara sur bara för att staden ser lika stor ut som i Liberty.Och jag tror det går att gå in i 60 hus. Jag längtar tills man får köra runt i helikoptern. Jag hoppas att den är änklare en dodon, för jag kan inte flyga den.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mungo Skrivet 3 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2002 Jag tycker att sverige ser jättepluttigt ut på en världskarta... duh? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jollehojje Skrivet 3 november, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 november, 2002 Har du sett då Lichstenstein eller? Eller Monaco & San marino? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the_yakuza_man91 Skrivet 3 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2002 hehe....ska vi jämföra vice city mot sverige?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts