Sirius Skrivet 2 mars, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2004 Jag brukar använda 3DMark 2003. Det finns andra också som SiSandra etc. Det brukar också stå i DXDIAG, men det brukar vara "kodnamn" för moderkortet. SKulle du inte kunna skriva det såhär: start/program/ osv.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 2 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2004 start -> Kör -> DXDIAG SiSandra och 3DMark måste du installera.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 2 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2004 det är mycket alvarligt om din fläkt inte funkar! Processorn kan bli överhettad då! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eightball Skrivet 2 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2004 det är mycket alvarligt om din fläkt inte funkar! Processorn kan bli överhettad då! Det beror om det är processorfläkten då. Chassifläkt gör inget alls, många har inte äns chassifläktar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Barracuda Skrivet 2 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2004 Vad sägs om att kolla alla fläktar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sirius Skrivet 2 mars, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2004 Vart i DXDIAG hittar jag information om moderkortet :"> Är inte så teknisk som ni kanske har märkt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tedfallkv Skrivet 2 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2004 är det någon som vet hur man får en fläkt att låta som f*n? Den började låta efter jag var och tömde datorn med damm.. någon som vet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eightball Skrivet 2 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2004 Vart i DXDIAG hittar jag information om moderkortet :"> Är inte så teknisk som ni kanske har märkt... Det ska stå Systemmodell på "förstasidan". Där står det. Skriv det här så ska jag se. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sirius Skrivet 3 mars, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2004 (redigerad) VT8336/A-8233 är namnet på systemmodellen. Redigerad 3 mars, 2004 av Sirius Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts