Copstar Skrivet 1 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2004 (redigerad) varför ser min bike ut som skit i spelet? Redigerad 1 mars, 2004 av Copstar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 1 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2004 Bra beskrivning, skit. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SuperSwede Skrivet 1 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2004 jaa nu får du nog skärpa dig lite o beskriva ditt problem? Kanske en bild? eller nånting... "skit" räcker inte alltid som beskrivning Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Copstar Skrivet 1 mars, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2004 problemet är att styret sitter inte där det ska och alla delar sitter huller om buller :'( men ja tror problemet är alla dummysarna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Copstar Skrivet 1 mars, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2004 (redigerad) nån som vill testa bågen? för jag vill veta om den funkar nu när jag har gjort om den för mitt gta:vc funkar inte som det ska :'( så ja måste installera om det men kan inte hitta skivorna jag är tacksam om ni svara freeway2.dff Redigerad 1 mars, 2004 av Copstar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts