Politikern Skrivet 1 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2004 Hur gör man rifle range i downtown? får man nått när man klarar det? nått tips till paramedic misson föresten? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Peskele Skrivet 1 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2004 Rifle Range: Gå till AmmuNation affären i downtown. Ställ dig vid dörren , titta åt höger så ser du en öppen dörr . Gå in där och börja panga på. Det enda jag vet att man får är snabbare ladda om och att man får en pokal . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 1 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2004 Du måste få minst 45 poäng för att få Fast Reload. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Korven Skrivet 1 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2004 jag tycker det e skit svårt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
cheetox Skrivet 1 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2004 på paramedic måste du till lvl 12 Ambulansen är ju väldigt vinglig, så när man kör på två hjul, tryck piltangenten/knappen åt det håll den lutar så kommer du upp igen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
adde_as Skrivet 2 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2004 jag tycker det e skit svårt nääää försök om o om igen tills du klarar det,,,det e lätt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts