Jump to content

LAN-Spel

Weener
 Share

Recommended Posts

Vilka spel är bäst att spela på LAN? :huh:

Här är min lista:

Battlefield 1942 / Desert Combat = Skitroligt att spela med polara, antingen i Co-op om man är kanske bara 3 polare, eller i lag mot varandra, lika roligt båda 2

Quake III Arena = Väldigt roligt om man tröttnar på att köra i "teams" och vill se vem som är bäst på frags

Jedi Knigth : Jedi Academy = Alltid lika roligt att utmana polarna på en ljussabel :P duell

Age of Empires II / Warcraft III = Också väldigt roligt om man är 2,3 stycken

Sven-Coop = Oberskrivligt roligt att köra igenom Half-life med polare, man ska gärna vara rätt många, då det blir roligare

Thats all ;)

Redigerad av Hoggert
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

BAAAAHHH......!!!!! Jag måste erkänna att jag aldrig vart på LAN! :"> . Men det är för att jag inte har några kontakter med sånt folk! ;) Men jag lirar ju på nätet så jag utgår från det! :huh:

Battlefield 1942 - Skitgrymt WWII Online shooter!

Desert Combat - Modden till BF, för dom som fördrar krig i lite modernare miljöer!

Eve Of Desrtuction - Vietnam mod till BF! Perfekt som man längar till

BF: Vietnam

Counter-Strike - Kommentarer överflödiga.....

Vietcong - Grymt, men underskattar spel, som är ruskigt kul online eller på LAN.

Allt som jag tycker! :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

1.Counter Strike Ett av världens roligaste spel på internet men roligast på lan.

2.Warcraft 3 E kul att lira på lan men mina polare gillare inte det så jag får lira med min farbror på lan. :huh:

3.Battlefield 1942 Roligt att lira.

4.Starcraft Kul att lira för det lirar mina polare istället för wc3.

Jag brukar gå till olika internet cafeer och lana typ 2ggr i månaden!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Mina Lan-favoriter: ;)

1. Unreal (Första Unreal spelet som nånsin släpptes, fulare än Unreal Tournament men snyggare än Doom hehe älskar bara U1! är så skönt!) :huh:

2. Counter-Strike

3. Vietcong (Kul om man är många på lanet, om man är färre än 5 stycken så kan man ju iaf köra co-op vilket också är ganska kul!)

4. Call of Duty

5. Half - Life

6. Rainbow Six RVS (Skönt på coop) :P

Det är nog allt, sen typ Starcraft är också härligt men när killarna brukar lira det så sätter jag mig att bygga hl banor istället eftersom jag alltid får storspö i SC! :blink:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Warcraft III: TFT, lätt.

Har dock en fråga om det. Varför går det inte att hosta ett spel på b.net? eller det går ju att hosta men det kommer inte in någon hur länge man än väntar. Och det är inte för att ingen vill joina för ett footman wars tex fylls alltid upp på nån minut. Är det nån port eller nåt man måste öppna?

Förövrigt är mitt nick där "Slartibartfast." ni kan ju adda mig..

Edit, Eller ska jag skapa en ny WC3:TFT-tråd?

Redigerad av EvilOL
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Warcraft III: TFT, lätt.

Har dock en fråga om det. Varför går det inte att hosta ett spel på b.net? eller det går ju att hosta men det kommer inte in någon hur länge man än väntar. Och det är inte för att ingen vill joina för ett footman wars tex fylls alltid upp på nån minut. Är det nån port eller nåt man måste öppna?

Förövrigt är mitt nick där "Slartibartfast." ni kan ju adda mig..

Edit, Eller ska jag skapa en ny WC3:TFT-tråd?

Gör så <_<

skulle va fint att snacka om det

Länk till kommentar
Dela på andra sidor