Siana Skrivet 29 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 februari, 2004 Jaa vilken är din favoritgubbe i smash brothers?? Min favorit är sjääälvklart Link. Snabb, måttligt stark, uch har en bra ^+B attack Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sirius Skrivet 29 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 februari, 2004 falco Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gert Skrivet 29 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 februari, 2004 Jaa vilken är din favoritgubbe i smash brothers?? Min favorit är sjääälvklart Link. Snabb, måttligt stark, uch har en bra ^+B attack min är ochså link Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Game_X Skrivet 29 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 februari, 2004 Roy... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fredrico Skrivet 1 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2004 Yoshi, det är alltid lika kul att stå vil kanten, käka upp fienden och skita ut dom i ett ägg utför kanten Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 1 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2004 har många favoriter.. link, luigi, falco, fox, kirby typ.. men min absoluta favorit är nog kirby, för han är extremt snabb på att sparka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 1 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2004 Men han har problem med alcohol och med vikten,stackars jävel!!!!!! min favvo är mewtwo,han har ju för fan puckelsvans™ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 1 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2004 Min är Zelda vuxen eller Pikachu Förövrigt Heter det "Super Smash Bros" och det nya heter "Super Smash Bros Meele" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stora_tomtefar Skrivet 1 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2004 Luigi och Piacha... pica... Den gula råttan som inte skadas av sina egna elattacker (jävla klantiga Pichu) Mario är ju också bra... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stora_tomtefar Skrivet 1 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2004 Yoshi, det är alltid lika kul att stå vil kanten, käka upp fienden och skita ut dom i ett ägg utför kanten Det är ju det tråkigaste som finns om man kör flera... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 1 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2004 Min är Zelda vuxen eller Pikachu Förövrigt Heter det "Super Smash Bros" och det nya heter "Super Smash Bros Meele" Bros är en förkortning av brothers så topicens titel är helt korrekt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 1 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2004 åhhh, har aldrig kört SMB till GameCube :/ men det var så jävla kul på Nintendo 64 . Körde alltid med Mario då Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 1 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2004 Min favorit är Luigi och Kirby Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
swat Skrivet 1 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2004 min favo e fox och donkey kong gillar alltid att studsa tillbaka attackerna med fox och va en heli med donkey Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 1 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2004 Kirby! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 1 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2004 Kirby, ägde alltid mina polare med honom/henne, även om jag inte ens hade N64 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 1 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2004 Vad är det ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stora_tomtefar Skrivet 3 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2004 Vad är det ? Vad menar du? Vad är vad? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 3 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2004 Vad är det ? Ett fighting spel med nintendo figurer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 3 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2004 Bros är en förkortning av brothers så topicens titel är helt korrekt. Förlåt då Mr.Perfect :'( ( ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts