Warmedal Skrivet 3 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2002 hej alla.. jag har hört att GTA: Vice city inte kommer komma till PC men bara till PS..är det sant??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jollehojje Skrivet 3 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2002 Har du inte hört att vc kommer kanske komma till pc i januari 2003.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 3 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2002 Har du inte hört att vc kommer kanske komma till pc i januari 2003.. Nej i April. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Warmedal Skrivet 3 november, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 november, 2002 så lång tid kvar?!!?!? då skaffar jag heldre ett ps2 och gta vc än att vänta så länge Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 3 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2002 så lång tid kvar?!!?!? då skaffar jag heldre ett ps2 och gta vc än att vänta så länge Ja så lång tid kvar ja. Hur snabbt tror du det går att göra ett spel, några dagar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jollehojje Skrivet 3 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2002 Och så kanske det hackar som f*n med dator. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 3 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2002 Och så kanske det hackar som f*n med dator. Vadå? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 3 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2002 Vadå? Inte om man har en bra Dator.....det finns redan en topic om det här!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jollehojje Skrivet 3 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2002 Jag har en kompis som har Gta 3 på sin dator och det är en pentium 4 med 80 gigabytes ledigt och geforce 4 mm.Och det spelet hackar som i i bara den och det är verkligen inte kul att spela det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 3 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2002 Jag har en kompis som har Gta 3 på sin dator och det är en pentium 4 med 80 gigabytes ledigt och geforce 4 mm.Och det spelet hackar som i i bara den och det är verkligen inte kul att spela det. Då är det la nått annat fel.....det funkar på min dator Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 4 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2002 Jag har en kompis som har Gta 3 på sin dator och det är en pentium 4 med 80 gigabytes ledigt och geforce 4 mm.Och det spelet hackar som i i bara den och det är verkligen inte kul att spela det. Testa med att installera 3d analyzer, det brukar fungera... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jollehojje Skrivet 4 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2002 Vad är det då? Och var får man tag på det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 4 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2002 http://www.gtasajten.com/gta3/d_patch.asp Glöm inte att läsa instruktionerna! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts