Ceone Skrivet 29 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 februari, 2004 Jag kolla på ett tv program som heter Gameplay och där visa dom en reklam film från Driver 3 det ser jätte lovande ut! Man kan köra långtradare på det och de kommer likna GTA! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gert Skrivet 29 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 februari, 2004 ja du det kommer bli jävligt likt gta Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 29 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 februari, 2004 Jag såg också på Gameplay, då använde dom ju riktiga bilar osv Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 29 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 februari, 2004 Kommer bli mycket bättre bilkrascher än i gta. Kanske storyn också. Jag ska iallafall köpa det. Ska bli så kul att köra på bilar och se delar flyga Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts