Copstar Skrivet 29 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 februari, 2004 (redigerad) kan nån testa min bil? och säga till om det är fel på den ps. har inte gta:vc skivorna så ja kan inte testa :'( glöm inte att ta bort 2:an ambulan2.dff Redigerad 29 februari, 2004 av Copstar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 29 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 februari, 2004 Behöver man ingen .TXD fil också? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Copstar Skrivet 29 februari, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 februari, 2004 ne ja sket i den för jag vet inte om den funkar och txd filen är inge måste den ser typ ut så här Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 29 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 februari, 2004 Grymm... påminner om GTA2 ambulansen...! Men det är ju bilen från GhostBusters....! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Copstar Skrivet 29 februari, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 februari, 2004 Tack så mycket har du testat den i spelet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
axel Skrivet 7 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2004 testar just nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 7 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2004 Den bör ju testas med TXD.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Copstar Skrivet 7 mars, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2004 men funkar den i spelet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 7 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2004 varför göra mods till gta vc när du inte har det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Copstar Skrivet 7 mars, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2004 jag har fått det nu men det här är en ganska gammal topic som nån tog up obs. jag har gta:vc nu men inte när jag skrev topicen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 7 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2004 Testa den då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 8 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2004 Även om topicen är gammal så kvarstår ju frågan: -Varför göra en mod till ett spel som du inte har?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Copstar Skrivet 8 mars, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2004 jag bara gjorde det är det "olagligt" eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 8 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2004 jag bara gjorde det är det "olagligt" eller? Nej det är inte olagligt.. Men det är väldigt mycket lättare att ha spelet så kan man testa alla små ändringar.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 8 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2004 Jag ska inte säga så mkt..Jag gjorde ju gta vc skins innan jag varken hade gtavc eller gta3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts