Weener Skrivet 29 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 februari, 2004 Jag är i New York på chapter 5 Uppdrag : HELP THE LOCAL SKATER Man ska hämta nötter och ge till 3 vakter om vaktar ett hus, det var inga problem, men när man är där inne ska man få "Special" och göra en "New York Nut Buster" hur fan gör man? det står att man ska göra såhär (Har PS2) <-- + ---> + O (Vänster ´+ höger + Cirkel ) men det går inte,. hur göra man? Tacksam för svar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Krax Skrivet 29 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 februari, 2004 försök att trycka i <-- och --> samtidigt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 29 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 februari, 2004 Jag har de iof till Gc, men jag antar att de e typ likadant, för jag hade också problem med den, det enda är egentligen att man måste göra det j*vligt fort, annars blir det en indy. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 29 februari, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 februari, 2004 Okej tack för all hjälp, men en fråga till, det står att man behöver Special för att få den, men specialen rinner ju ut efter ett tag, finns det nån knapp så att den stannar och kan man göra detta utan special ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 29 februari, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 februari, 2004 Nä det är lungt, jag kalrade det nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 1 mars, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2004 Okej, detta kan ju bli en Tony Hawk Undeground tråd istället, Hur långt har ni kommit? Jag är på första delen på Hawaii Vilken Skejtarklubb är ni med i / sponsrade i? Jag är sponsrad av "Elements" (Bam Margeras klubb ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 27 mars, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2004 Nu har jag fastnat igen, man ska imponera 3 tjejer, jag kan imponera alla tjejer utom dom på stranden, hur ska man göra? Jag kan göra 1 uppdrag till, sen klarar jag det, men dom två andra är också konstiga, det ena är när man ska göra combos på gröna knytnäver, fattar inget dr, och den andra är typ att man ska manuala eller nått, jaj, hjälp fort! :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 28 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2004 Hoggert: Du känner till Edit funktionen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 29 mars, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2004 ja det kan man säga, men om man editerar, så syns det väll inte att man har gjort det om man inte går in i topicen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts