Tjodd Skrivet 29 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 februari, 2004 Min mus har slutat fungera i GTA vice city så spelet är ospelbart. :'( :'( :'( Hur ska jag gör för att få den att fungera? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 29 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 februari, 2004 Gå till Options --> Controller setup --> Mouse Settings och kolla så att inställningen för Mouse sensitivy är ungefär i mitten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tjodd Skrivet 29 februari, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 februari, 2004 jag har gjort det men det fungerar ändå inte :'( :'( :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 29 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 februari, 2004 är spelet nerladdat eller köppt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 29 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 februari, 2004 Vad gjorde du precis innan det här problemet uppstod? Har du testat att installera om? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tjodd Skrivet 29 februari, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 februari, 2004 spelet är köpt. Jag har inte testat att installera om. försviner mina sparade spel eller något i dem om jag gör det??? Jag vet inte vad jag gjorde för jag har inte spelat spelet sedan i december, när jag startade det idag var bara musen konstig. :'( :'( :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 29 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 februari, 2004 spelet är köpt. Jag har inte testat att installera om. försviner mina sparade spel eller något i dem om jag gör det??? Jag vet inte vad jag gjorde för jag har inte spelat spelet sedan i december, när jag startade det idag var bara musen konstig. :'( :'( :'( Det sparade spelet ligger kvar i mina dokument om jag inte minns fel, fast jag har bara gta3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tjodd Skrivet 29 februari, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 februari, 2004 jag får väl ta och installera om det :'( :'( :'( och hoppas att det blir bättre. :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tjodd Skrivet 1 mars, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2004 Nu har jag installerat om spelet men musen funkar fortfarande inte. :'( :'( :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tjodd Skrivet 10 mars, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2004 Vet ingen hur jag ska göra?? :'( :'( :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 10 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2004 antingen är det nåt fel på datan som gör att man inte kan använda musen till spelet, eller så har det hänt nåt annat... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 10 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2004 (redigerad) antingen är det nåt fel på datan som gör att man inte kan använda musen till spelet, eller så har det hänt nåt annat... Vilken data då? Finns mycket data I EN DATOR (eller hårddisk, som i alla fall sitter i datorn) Redigerad 10 mars, 2004 av Curly Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 10 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2004 Vilken data då? Finns mycket data I EN DATOR (eller hårddisk, som i alla fall sitter i datorn) jag menade det.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 10 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2004 (redigerad) Vilken data då? Finns mycket data I EN DATOR (eller hårddisk, som i alla fall sitter i datorn) eller så Kan du sluta vara ORD-POLIS!!! Redigerad 10 mars, 2004 av MAFIA_KING Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 10 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2004 eller så Kan du sluta vara ORD-POLIS!!! Nej... Dessutom så måste man säga till om någon skriver data istället för dator, det är ju skamligt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA_IS_BEST Skrivet 16 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2004 va har du för typ av mus jag vet att mx serien kan ha problem me scrollen i cs och gta 3 o vc Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 24 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2004 va har du för typ av mus jag vet att mx serien kan ha problem me scrollen i cs och gta 3 o vc Den datORN jag kör på så härkar musen fast jag inte kör nått spel.. skönt å spela VC med styr platta?.. jag kör på en sten hård Laptop =P Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA_IS_BEST Skrivet 24 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2004 Jag kör vc o mta på en laptop ja me och använder en Targus optisk trådlös usb mus o den funkar super bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts