Kristoffer_E Skrivet 3 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2002 Jag har bara spelat GTA3 en dag och jag har klarat Lugi's uppdrag och nästan Joey's men Toni's första uppdrag är ju skit svårt. Man ska spränga tre tvätt bilar som åker med hjälp av handgranater! Hur gör man? OCh var hittar man dom gömda paketen så man får vapen utanför sitt safehouse? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 3 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2002 Det finns ingen som heter Toni utom DJ:n på Flashback Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ocke Skrivet 3 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2002 Jag har bara spelat GTA3 en dag och jag har klarat Lugi's uppdrag och nästan Joey's men Toni's första uppdrag är ju skit svårt. Man ska spränga tre tvätt bilar som åker med hjälp av handgranater! Hur gör man? OCh var hittar man dom gömda paketen så man får vapen utanför sitt safehouse? försök preja dom spränga dom med uzi. paketem ligger utspridda över hela portland Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ocke Skrivet 3 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2002 Det finns ingen som heter Toni utom DJ:n på Flashback det finns det visst det uppdrags givaren på portland Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 3 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2002 Det finns ingen som heter Toni utom DJ:n på Flashback Jo Toni Cippriani på mommas restaurang. Parkera framför lastbilen med din bil och sno den, kör en bit så inte föraren hinner ta tillbaka lastbilen och använd granaterna eller UZI:n för att spränga den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 3 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2002 Ja men stavas inte Tony med Y??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 3 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2002 Ja men stavas inte Tony med Y??? Jo. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 3 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2002 Det var ju det jag menade Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 3 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2002 Jo. Nej, det stavas Toni, kolla sidan om karaktärerna i GTA3-häftet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Defcon Skrivet 3 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2002 samma skit samma färg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts