klas_knas Skrivet 29 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 februari, 2004 Går det att lägga till nya bilar i GTA3 utan att man behöver ersätta de gamla? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 29 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 februari, 2004 Har hört att de ska gå, vet ej hur. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
klas_knas Skrivet 29 februari, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 februari, 2004 Har hört att de ska gå, vet ej hur. fick en idé: fungerar det om man lägger in seat.dff och seat.txd i deras rätta ställen, lägger till all info i default.ide, fixar handling och Carcolour? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Copstar Skrivet 29 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 februari, 2004 dt bör gå men du måste hitta ett ledigt ID nr till bilen ps. du kan ju testa att ta bort nån civils ID Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jo_c_ke Skrivet 29 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 februari, 2004 du måste ändra i main och i gta-vc.exe tror jag (kan ändras med vc limit adjuster) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 29 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 februari, 2004 Nej man behöver inte ändra i exe filen. Jag har en guide men jag kan inte ladda upp den för att den är 13 kb för stor för gtasajten och pixas ligger nere. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 29 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 februari, 2004 Nej man behöver inte ändra i exe filen. Jag har en guide men jag kan inte ladda upp den för att den är 13 kb för stor för gtasajten och pixas ligger nere. UploadIt.org >> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 29 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 februari, 2004 UploadIt.org >> Jag har inte lust att betala £5 per år för att ladda upp en fil. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
klas_knas Skrivet 2 mars, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2004 Nej man behöver inte ändra i exe filen. Jag har en guide men jag kan inte ladda upp den för att den är 13 kb för stor för gtasajten och pixas ligger nere. hur stor är filen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 2 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2004 hur stor är filen? Skulle gissa på ungefär 2.05 MB. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA_IS_BEST Skrivet 2 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2004 packa ner den i flera olika delar då Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
klas_knas Skrivet 3 mars, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2004 Pixas klicka på services och välj uploader... Man kan uploada 3 mb.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 3 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2004 Pixas klicka på services och välj uploader... Man kan uploada 3 mb.. Men dö'h jag sa ju att pixas låg nere. Förresten är det mer än 3 mb. Grenis: 512+13=525 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 3 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2004 Jag har inte lust att betala £5 per år för att ladda upp en fil. LOL... det kostar inte...! Man kan få en gratistjänst också! :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
klas_knas Skrivet 3 mars, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2004 Men dö'h jag sa ju att pixas låg nere. Förresten är det mer än 3 mb. Grenis: 512+13=525 :"> såg inte det... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 3 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2004 LOL... det kostar inte...! Man kan få en gratistjänst också! :"> Jo jag klarar mig inte långt på 200kb om filen är 525. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
klas_knas Skrivet 4 mars, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2004 http://upl.silentwhisper.net/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 6 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2004 http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/up..._cars_in_vc.zip Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts