Weener Skrivet 6 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2004 Vart fan har du fått tag på den skribb? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 6 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2004 Vart fan har du fått tag på den skribb? antsgligen på jedidefender.com. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 6 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2004 Nej jag hittade den i en papperskorg här utanför Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 6 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2004 He he he det liknar lite en sån där gubbe från Star trek. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 7 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2004 Jo...han e ju lite vit i ansiktet nu också..men bilden är väl inte från sexan...för där är han ju gammal? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 7 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2004 Bilden är från Ep 3. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 7 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2004 Åh fy fan skribb!! vidrigaste jag sätt på länge.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 7 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2004 Äh kom igen! det var väl inte så farligt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 7 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2004 LoL det där ser ju hundra procent ut som gummi och flubb hur kan ni tycka det ser äckligt ut?? Har ni ingen mage alls? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lord of Slaanesh Skrivet 15 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2004 (redigerad) Kan dra några gamla teorier! Enligt orginalmanuset(George Lucas 80-talet)så lurar Darth Sidious(Senator Palpatine, Kejsare i dom gamla filmerna)i Anakin att Count Dooku kidnappat Amidala(Iof har han det...så han luras väl inte ändå...eller?)och fört henne till en lavaplanet. Anakin far dit och dödar Dooku(Framför ögonen på Palpatine och Obi1)Palpatine avslöjar sitt rätta jag och försöker "konvertera" anakin. Obi1 stegar fram ur skuggorna. På nått sätt uppstår en svärdsfajt mellan dom och Anakin faller till slut ner i lavan. Det blivande imperiet räddar honom, men skadorna tvingar honom att "bo" i Darth Vader kostymen för att överleva. Det var nånting sånt...kanske är ändrat nu iof. Som jag alltid har sagt på starwars.nu/forum så är det väl inte heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeelt säkert att det är Palpatine som är kejsaren . Kan vara Lucas som har försökt lurat alla med att trycka in samma skådespelarnamn till kejsaren som till palpatine och att han har försagt sig ibland. Det kan ju till exempel vara att Palpatine blir bortrövad av Separatisterna "på riktigt" (alltså att han är deras fiende) och att Valorum får vara Vice Överkansler också får han samma resurser som Palpatine hade också ropar han ut sig till kejsare. Bara en teori Och av vad jag hört från en kompis som är en stor Star Wars-freak så har han hört... <SPOILERVARNING> ... att Anakin kommer känna sig förrådd av Padmé Amidala också dödar han hon . Bara ett rykte iaf . <SPOILER SLUT> Redigerad 15 mars, 2004 av Lord of Slaanesh Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 16 mars, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2004 Som jag alltid har sagt på starwars.nu/forum så är det väl inte heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeelt säkert att det är Palpatine som är kejsaren . Kan vara Lucas som har försökt lurat alla med att trycka in samma skådespelarnamn till kejsaren som till palpatine och att han har försagt sig ibland. Det kan ju till exempel vara att Palpatine blir bortrövad av Separatisterna "på riktigt" (alltså att han är deras fiende) och att Valorum får vara Vice Överkansler också får han samma resurser som Palpatine hade också ropar han ut sig till kejsare. Bara en teori Och av vad jag hört från en kompis som är en stor Star Wars-freak så har han hört... <SPOILERVARNING> ... att Anakin kommer känna sig förrådd av Padmé Amidala också dödar han hon . Bara ett rykte iaf . <SPOILER SLUT> Vad är en spoiler egentligen...? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 16 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2004 Som jag alltid har sagt på starwars.nu/forum så är det väl inte heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeelt säkert att det är Palpatine som är kejsaren . Kan vara Lucas som har försökt lurat alla med att trycka in samma skådespelarnamn till kejsaren som till palpatine och att han har försagt sig ibland. Det kan ju till exempel vara att Palpatine blir bortrövad av Separatisterna "på riktigt" (alltså att han är deras fiende) och att Valorum får vara Vice Överkansler också får han samma resurser som Palpatine hade också ropar han ut sig till kejsare. Bara en teori Och av vad jag hört från en kompis som är en stor Star Wars-freak så har han hört... <SPOILERVARNING> ... att Anakin kommer känna sig förrådd av Padmé Amidala också dödar han hon . Bara ett rykte iaf . <SPOILER SLUT> Jag tror inte Lucas har nått särskilt stort nöje av att försöka lura oss. Jag tror att Kejsar Palpatine och Senator Palpatine är samma person! Vad är en spoiler egentligen...? Inofficiella nyheter som en del inte vill veta om(Dom vill inte bli spoilade!) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 17 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2004 Inofficiella nyheter som en del inte vill veta om(Dom vill inte bli spoilade!) måste inte vara inofficiellt. om t.ex. en film har kommit på bio och så har nån man känner sett den och berättar exempelvis slutet, då är det också en spoiler Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 17 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2004 måste inte vara inofficiellt. om t.ex. en film har kommit på bio och så har nån man känner sett den och berättar exempelvis slutet, då är det också en spoiler Jo...iof...men det är ju iof inga direkta nyheter... Hmm...man kan väl säga: Sånt man inte vill att andra ska berätta för en...man vill se det själv! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 17 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2004 låter bra, vi kör på det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 17 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2004 Kan dra några gamla teorier! Enligt orginalmanuset(George Lucas 80-talet)så lurar Darth Sidious(Senator Palpatine, Kejsare i dom gamla filmerna)i Anakin att Count Dooku kidnappat Amidala(Iof har han det...så han luras väl inte ändå...eller?)och fört henne till en lavaplanet. Anakin far dit och dödar Dooku(Framför ögonen på Palpatine och Obi1)Palpatine avslöjar sitt rätta jag och försöker "konvertera" anakin. Obi1 stegar fram ur skuggorna. På nått sätt uppstår en svärdsfajt mellan dom och Anakin faller till slut ner i lavan. Det blivande imperiet räddar honom, men skadorna tvingar honom att "bo" i Darth Vader kostymen för att överleva. Det var nånting sånt...kanske är ändrat nu iof. Spoiler! Vart fan har du fått tag i det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 18 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2004 Spoiler! Vart fan har du fått tag i det? Är det ett spoilerfritt forum helt plötsligt? Vart jag fått tag på det? Hmm...kommer jag faktiskt inte ihåg...men det var säkert någon fansida nånstans! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts