Danne Skrivet 3 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2002 Vad ska du gör när du får vice city. Det första jag ska gör är att sno en motor cykel och döda några gäng medlämar med motorsåg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mobacko Skrivet 3 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2002 Jag ska spela Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jollehojje Skrivet 3 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2002 Motorsågen är väl inte från börgan? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mobacko Skrivet 3 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2002 Jag tror att det finns en verktygs butik på första ön som man börjar på inte helt säker... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 3 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2002 Det kanske blir som i GTA3 att alla vapen inte finns i lager hos vapenhandlaren från början. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sylt-Tomten Skrivet 3 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2002 Köra Motorcykel!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the_yakuza_man91 Skrivet 3 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2002 1.Titta runt banan. 2.ta en motorcykel och köra runt. 3.göra uppdrag. 4.försöka klara hela spelet.(och köpa vapen,hus osv). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 3 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2002 Jag ska testa den berycktade IQ:n på poliserna...De e en av de första sakerna jag ska göra...Kolla in banan hör oxå till dem.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 3 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2002 Jag ska testa den berycktade IQ:n på poliserna...De e en av de första sakerna jag ska göra...Kolla in banan hör oxå till dem.... Jag också. Jag ska bara röja. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xekenx Skrivet 3 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2002 ska cruisa runt som fan.. kolla av snutarnas och alla civilas IQ, kolla in de fordon man kan få tag i.. provköra... skjuta eller spöa lite folk haha Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 3 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2002 Köra Motorcykel!!! Men tänk om motorcyklarna inte finns på stället där man börjar då.....går ej köra över bron det är stormvarning!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jollehojje Skrivet 3 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2002 Jag ska nog först titta runt lite sen ska jag kanske börga göra minst ett uppdrag så jag får lite pengar och sen ska jag nog skjuta några människor.Kanske testa om det går att skjuta ner någon från en motorcykel mer vet jag inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Andreas J Skrivet 3 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2002 Jag ska testa alla funktioner och se hur folk reagerar ¨på olika sett som jag beter mig. Kolla explosionerna och blodpölar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the_yakuza_man91 Skrivet 3 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2002 hehe.......men om man kommer för nära bron,blir det helt plötsligt stormvarrning då eller?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 3 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2002 hehe.......men om man kommer för nära bron,blir det helt plötsligt stormvarrning då eller?? Nop....under dom första 10-15 uppdragen är det stormvarning och bron är avspärrad.....nån som visade en bild på det för ett tag sen!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts