Tigern Skrivet 28 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2004 SAAB = Sälj Aset Använd Benen BMW = Bilarnas Modernaste WC Jag kunde inte hålla mig från att skriva... Jag kunde en om vad VOLVO betydde, man jag har glömt den... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 29 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 februari, 2004 (redigerad) SAAB = Sälj Aset Använd Benen BMW = Bilarnas Modernaste WC Jag kunde inte hålla mig från att skriva... Jag kunde en om vad VOLVO betydde, man jag har glömt den... eh... SAAB = Sälj Aset Annars Byt Redigerad 29 februari, 2004 av MAFIA_KING Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 29 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 februari, 2004 (redigerad) SAAB = Sälj Aset Annars Byt Precis. Volvo: Vi Orkar Lite Vi Också Volvo: Vi Orsakar Landets Värsta Olyckor Redigerad 29 februari, 2004 av GTA3 freak Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Scotty Skrivet 29 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 februari, 2004 SAAB = Sämst Av Alla Bilar Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Game_X Skrivet 29 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 februari, 2004 Ford: Familjen Olssons Rullande Dass... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tigern Skrivet 29 februari, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 februari, 2004 Precis. Volvo: Vi Orkar Lite Vi Också Volvo: Vi Orsakar Landets Värsta Olyckor hehe, ja just det! så var det "Vi Orsakar Landets Värsta Olyckor" den är rolig Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 29 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 februari, 2004 BMW: Bajs Mellan Wäxlerna Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Peskele Skrivet 29 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 februari, 2004 BMW: Bajs Mellan Wäxlerna Växlarna heter det inte med W Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DanjO Skrivet 29 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 februari, 2004 (redigerad) VKK(Väldigt KLantig Kille) om ni har sett reklamen Redigerad 29 februari, 2004 av DanjO Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 29 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 februari, 2004 Växlarna heter det inte med W Går ju inte för BMW stavas med W inte V Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tigern Skrivet 29 februari, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 februari, 2004 Går ju inte för BMW stavas med W inte V Nä, då går det ju inte heller att det heter Bajs Mellan Wäxlarna... Kom på nåt annat som verkligen funkar i stället... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
knasn00b Skrivet 29 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 februari, 2004 renault, bilen för två, en sitter i och en puttar på Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Shit_kid Skrivet 29 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 februari, 2004 (redigerad) Nä, då går det ju inte heller att det heter Bajs Mellan Wäxlarna... Kom på nåt annat som verkligen funkar i stället... En av mina kompisar sa också "Bajs Mellan Wäxlarna". Då kom en annan kompis på "Bajs Mitt I Vägen". Då frågade vi "Vad får du I:et ifrån!?. Då sa han "Va fan får ni W:et ifrån!?" Redigerad 29 februari, 2004 av Shit_kid Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 29 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 februari, 2004 *Låst* Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts