Diver Skrivet 28 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2004 Har 99% och har letat i flera dagar nån som har nåt tips? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 28 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2004 Kommit 1:a i hotring?Gjort Cone Crazy?Fått 45 poäng eller mer på skyttebanan (fått fast reload)? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Diver Skrivet 28 februari, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2004 Ja tyvärr är dom avklarade Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 28 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2004 Ladda upp dina stats här så kan vi kolla vad du har kvar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Diver Skrivet 28 februari, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2004 Det är fixat ligger under Diver vet tyvärr inte hur man fixar en länk så där som du gjorde Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 28 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2004 Är du Douglasglaucio? I så fall har du ett Hidden Package och ett Unique Jump kvar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Diver Skrivet 28 februari, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2004 Nej Jag har alla paket och alla unique stunts Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 28 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2004 (redigerad) Aha ok trodde du menade att du va under diver i listan(kollade inte på ditt nick). Förresten tror jag att du måste stutsa en badboll på huvudet nån gång för att få 100. Redigerad 28 februari, 2004 av GTA3 freak Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Diver Skrivet 28 februari, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2004 skall testa genast Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Diver Skrivet 28 februari, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2004 Det hjälpte tyvärr inte heller Fortfarande 99% Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Peskele Skrivet 28 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2004 gjort alla chopper uppdrag ? Inte fuskat ? Gjort alla brandbils ,polisbil och sånna uppdrag? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Diver Skrivet 28 februari, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2004 Ja Men nu har jag hittat en skillnad mot en 100%:are Han har en tid på Test track nån som vet var man hittar det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Diver Skrivet 28 februari, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2004 Tack Arvid! Nu har jag hittat det som fattades lite konstigt för jag hade ju kört testtrack innan men tydligen inte fått med det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 29 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 februari, 2004 (redigerad) Tack Arvid! Nu har jag hittat det som fattades lite konstigt för jag hade ju kört testtrack innan men tydligen inte fått med det Du hade antagligen glömt att köra testtrack med både bilen och motorcykeln. Redigerad 29 februari, 2004 av Arvid Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Diver Skrivet 29 februari, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 februari, 2004 Nej faktiskt inte Men det kan va så att man måste köra 2 ggr med varje för om jag minns rätt så var det bara ett varv tills det blev klart med bilen första gången Nu körde jag 2 varv Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Diver Skrivet 1 mars, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2004 Highest score on Shooter : 98 (88% hits) Så kan man göra när man har 100% Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts