adde_as Skrivet 28 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2004 Hur klara man MR. Whopee-uppdragen......???? Jag säljer och säljer dom där j***a drogerna men klarar inte uppdraget så att det lagras pengar på fabriken Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Diver Skrivet 28 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2004 sälj 50 st sen kliver du ur bilen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
adde_as Skrivet 29 februari, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 februari, 2004 sälj 50 st sen kliver du ur bilen Tackar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flanders Skrivet 23 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2004 vad det inte 60 de sa min kompis till mig. Jag gjorde det och de gick bra, men va vet ja Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 23 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2004 vad det inte 60 de sa min kompis till mig. Jag gjorde det och de gick bra, men va vet ja Nej det är 50 men såklart det funkar med 60 i så fall också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flanders Skrivet 23 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2004 Nej det är 50 men såklart det funkar med 60 i så fall också. oki Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Peskele Skrivet 24 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2004 När jag gjorde det uppdraget behövde jag bara sälja 40 . Inte vet jag varför , jag kanske är en v.i.p person Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA_Snubbe 2 Skrivet 24 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2004 Jag fick sälja 100st men haitianerna sköt mig till döds några gånger... Men jag fortsatte tills jag klarade de.! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 24 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2004 Jag körde runt i ett område där det finns en Cop-Bride, sen tog jag den då jag fick poliser efter mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
adde_as Skrivet 24 mars, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2004 Jag fick sälja 100st men haitianerna sköt mig till döds några gånger... Men jag fortsatte tills jag klarade de.! man ska inte helst åka in på gängmark Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts