jontasa 88 Skrivet 28 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2004 ett av mina hat uppdrag var att tävla med hells angels gänget=D Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 28 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2004 Mitt var det där när man ska spränga huset det där "Demolition man" heter det! Det var riktigt jobbigt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tigern Skrivet 28 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2004 Än så länge är det "Cop Land" och "Demolition Man" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 28 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2004 Du behöver inte göra 2 trådar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 28 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2004 (redigerad) Demolition man, Checkpoint Charlie och PCJ Playground. Redigerad 28 februari, 2004 av Arvid Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
blink182 Skrivet 28 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2004 brandkårs uppdragen ..jobbigt att släcka de jäkla bränderna !!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 28 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2004 Cop Land, Checkpoint Charlie, och uppdraget där man skulle spränga båtar med små flygplan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Scotty Skrivet 28 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2004 The Driver tog några gånger innan jag klarade. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 28 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2004 Sista uppdraget hos Haitan alla andra var Medium Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 28 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2004 ett av mina hat uppdrag var att tävla med hells angels gänget=D lol hells angels gänget. det är inte hells angels. Mitt var väl hmm, inget... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jontasa 88 Skrivet 28 februari, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2004 Du behöver inte göra 2 trådar. har jag gort 2 trådar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jontasa 88 Skrivet 28 februari, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2004 lol hells angels gänget. det är inte hells angels. Mitt var väl hmm, inget... men vad är det för gäng då Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 28 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2004 Det är MCgänget så vitt JAG vet så har dom inget namn! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Peskele Skrivet 28 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2004 The Driver sen också PCJ playground som jag inte orkat klara av Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 28 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2004 har jag gort 2 trådar http://www.gtasajten.com/forum/index.php?showtopic=13147 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
adde_as Skrivet 28 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2004 Aklla dom där j***a båtuppdragen var extremt dryga!!!!!!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jontasa 88 Skrivet 28 februari, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2004 http://www.gtasajten.com/forum/index.php?showtopic=13147 eh det där om en rolig gubbe var väll inget gå in på hypercom den var värre Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tommy_Fido Skrivet 3 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2004 När man skulle döda killen på golf banan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_thule_ Skrivet 4 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2004 sista(?) på filmstudion när man ska flyga det där planet.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ghost Rider Skrivet 4 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2004 Det där uppdraget när man skulle hämta tillbaka hells Angels gubbens motorcyckel vet inte vad han heter. Svårt tycker jag. Sen när man ska spränga byggnaden "Demolotion man" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts