STICK Skrivet 28 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2004 (redigerad) Är det någon som kan få TXD filen att fungera efter att man har Zanozat lite på bilarna. Cabbade ner M3 då försvan lysen grill mm Redigerad 28 februari, 2004 av STICK Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Copstar Skrivet 28 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2004 innan du moddar me bilen måste du exportera alla TXD filer i mappen där .z3d filen finns (enklaste sättet är att lägga .dff o .txd och sedan skapa bmw.z3d i en mapp ex. Mina dokument/bmwm3/ och sedan exportera alla texturer till .tga i samma mapp sen är det bara att börja) obs. det är lättare att göra om cabben än att hålla på att importera texturer i zanoza. du behöver inte skapa en ny .txd fil ANVÄND DEN SOM FINNS förstog du nått Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
STICK Skrivet 28 februari, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2004 Du är ju hhhhelt ortolig det fungerade tack så JETTTTE mycket Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Copstar Skrivet 28 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2004 det var så lite så ps. ja hade samma problem Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
STICK Skrivet 28 februari, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2004 Har du tips på hu man får genomskinliga rutor och Lägger i egna bilder i Zanoza Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Copstar Skrivet 28 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2004 rutorna kan jag för klara men inte nått annat på rutorna måste du först leta up rätt texture inne i material editor dom stå oftas som massa konstiga siffror ex. x3213f32 du kan testa genom att byta färg på dom så att dom blir tex. röda isället för svarta då har du hittat rätt texture dra till baks så att dom blir svart och gå ner till OPACITY och dra mätaren för att ha mer genomskinliga rutor om inte det funkar måste de undarsta grjerna jag ringa in stå på samma sak Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Copstar Skrivet 28 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2004 (redigerad) i fall du ska lägga till egna texturer måste du skapa en ny .txd fil :"> :"> men jag har glömt villka prog. man behöver och hur man gör :"> :"> skulle du kunna senda bilen till mig? Redigerad 28 februari, 2004 av Copstar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts