Wild_hawk Skrivet 27 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2004 Vill här ha tips på hemside program som frontpage tacksam för svar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bosse_bildoktor Skrivet 27 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2004 dreamweaver är bästa tror jag . men bäst är notepad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Scotty Skrivet 27 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2004 Inget går upp mot gamla goda notepad, men Dreamweaver har jag hört lite överallt, så det är säkert bra. Jag rekommenderar ändå Noteapad, av någon anledning. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 28 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2004 skriver man koden själv har man mycket mer kontroll, men vill annars rekommenderar jag Dreamweaver MX 2004 (funkar dock ej på Win9x) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZalCiNoWa Skrivet 28 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2004 (redigerad) vi *EDIT* jed är också bra Redigerad 29 februari, 2004 av ZalCiNoWa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 28 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2004 Jag använder Microsoft Office Frontpage XP och det är jättebra, kanske finns bättre, vet inte...! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
saffecool Skrivet 28 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2004 Jag använder Microsoft Office Frontpage XP och det är jättebra, kanske finns bättre, vet inte...! Microsoft Office Frontpage 2003 är nog bättre Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 29 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 februari, 2004 man har bara stolthet i kroppen om man skrivit hela sin sida på notepad! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 29 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 februari, 2004 Microsoft Office Frontpage 2003 är nog bättre Jo, det är klart! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
virre_viking Skrivet 29 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 februari, 2004 "Anfy" finns ett som heter, det vaerkar bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts