StellHell Skrivet 2 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2002 Ok, för jag spg utrustningen och tänkte.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hitman_in_north Skrivet 4 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 4 december, 2002 Det ser ut som att du har typ det där stället att gömma tjuvgods i! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 4 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 4 december, 2002 (redigerad) Det ser ut som att du har typ det där stället att gömma tjuvgods i! hihi... näe så är det inte Men det är riktigt grymmt ljud! Redigerad 4 december, 2002 av GTA3_PLAYER Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 8 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2002 De där bilderna får mig att tänka på en kille som SVT gjorde en dokumentär om för några år sedan, han hade en massa elektronisk utrustning i ett uthus på gården och byggde egna uppfinningar. Var det han som byggde enh radiostyrd helekopter? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 8 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2002 Var det han som byggde enh radiostyrd helekopter? ja det var han. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 8 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2002 ja det var han. Ja det såg jag med. Han hade gjort ett kylskåp av en gammal mikrovågsugn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts