Arman Skrivet 27 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2004 Jag måste bara fråga: Hur många varningar får man innan man blir bannad egentligen...? PS: Har jag fått en varning? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blaque Skrivet 27 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2004 Det finns ingen direkt gräns för hur många varningar man måste få innan man blir bannad. Gör man något riktigt grovt kan man bli bannad utan att ha haft en enda varning innan. Som systemet ser ut nu kan man få maximalt fem varningar, 20% för varje varning. Når man upp till fem varningar (100%) så är det bara att glömma det här forumet för ett tag (eller för alltid till och med), men i de allra flesta fallen blir man temp-banned/hybernated efter tre-fyra varningar. Nej, du har ingen varning Arman. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 27 februari, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2004 (redigerad) Det finns ingen direkt gräns för hur många varningar man måste få innan man blir bannad. Gör man något riktigt grovt kan man bli bannad utan att ha haft en enda varning innan. Som systemet ser ut nu kan man få maximalt fem varningar, 20% för varje varning. Når man upp till fem varningar (100%) så är det bara att glömma det här forumet för ett tag (eller för alltid till och med), men i de allra flesta fallen blir man temp-banned/hybernated efter tre-fyra varningar. OK, då vet jag det! Nej, du har ingen varning Arman. Yohoo! Redigerad 27 februari, 2004 av Arman Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 27 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2004 Jag är ett litet busfrö, jag har 2st Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 27 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2004 Gissar på att många kommer fråga: "Hur många varningar har jag då?" nu. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 27 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2004 En klassiker Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fredrico Skrivet 27 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2004 Jag tror att jag har en varning :"> då var det elake Stell som gav mig den Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 28 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2004 Jag har 3 Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 28 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2004 Jag tror att jag har en varning :"> då var det elake Stell som gav mig den Samma här. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 28 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2004 Har ingen tror jag. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fredrico Skrivet 28 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2004 Samma här. Antar att du menar här...? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 28 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2004 Jag har 3 Du har inte en enda... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 28 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2004 Antar att du menar här...? Ja faktiskt! Hur visste du det? Nej nu får jag va tyst så jag inte får en varning till. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fredrico Skrivet 28 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2004 Ja faktiskt! Hur visste du det? Nej nu får jag va tyst så jag inte får en varning till. Det var där jag fick min... Jag borde väl också knipa igen innan Stell kommer... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tigern Skrivet 28 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2004 Jag har fått en varning. Det var en viss Magnus Näslund som dummade sig... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
blink182 Skrivet 28 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2004 Jag har 2 st. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 28 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2004 Jag har väl 50 baziljoner efter mitt utbrott... men who tha fack cares om hur många varningar folk har? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fredrico Skrivet 28 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2004 Jag har väl 50 baziljoner efter mitt utbrott... men who tha fack cares om hur många varningar folk har? Varför fick du ett sånt utbrott? Jag blev riktigt förvånad när jag kom hem från landet under sommarlovet och såg dig och skribb bannade Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 28 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2004 Varför fick du ett sånt utbrott? Jag blev riktigt förvånad när jag kom hem från landet under sommarlovet och såg dig och skribb bannade Den diskussionen tycker jag är färdig-diskuterad. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fredrico Skrivet 28 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2004 Den diskussionen tycker jag är färdig-diskuterad. Ok, ok.... :"> Förlåt mig allesammans får att jag ställde en så dum fråga Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts