Daniel Jhn Skrivet 27 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2004 Jag behöver programmet så att man kan ändra storleken på hjulen vet någon var jag kan få tag på det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Copstar Skrivet 27 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2004 (redigerad) du behöver inge program till det använder du vice city eller 3 Car stat editor GTA3 Car stat editor GTA:VC dom ska fungera Redigerad 27 februari, 2004 av Copstar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Shadow90 Skrivet 1 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2004 Det går ju inte att ändra på hjulen i Gta:Vice City car editor och det går ju inte att trimma.ö... måste man fixa en inställning eller nått speciellt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 1 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2004 Jag behöver programmet så att man kan ändra storleken på hjulen vet någon var jag kan få tag på det? Det heter Anteckningar och du lär ha det. Öppna default.ide i data mappen och ändra den sista siffran i bilraden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Copstar Skrivet 1 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2004 tryck LOAD FILE osv Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 1 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2004 Du måste ha Dmagic1wheel Mod! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlipKnoT666 Skrivet 2 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2004 Vad gör D magic wheel mod för nånting. Ska man när man installerar det bara lägga in nowhell.dff i generetic - mappen och byta ut # wheels: 250-257 till # wheels: 250-257, 249 men anteckninar och sen Add this line below the line 256, wheel_smallcar, generic, 2, 20, 70, 0 in the default.ide 249, wheel_lightmod, generic, 2, 20, 70, 0 fattar jag inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 2 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2004 Du måste ha Dmagic1wheel Mod! nej? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlipKnoT666 Skrivet 2 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2004 Hur gör man då ?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 5 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2004 nej? Vadå "nej" . Utan Dmagic wheel mod så kan du inte ändra nåt som har med hjulen att göra! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Copstar Skrivet 5 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2004 dmagic wheel mod är ifall man vill ha egna 3d hjul på bilarna men storleken går alltid att ändra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
axel Skrivet 7 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2004 högerklicka på default.ide, avmarkera "skrivskyddad", leta upp bilen. den sista siffergruppen på bilens rad anger hjulstorleken, ex 0.82. vill du ha större fälgar tar du bara och ökar det talet till ex: 0.92 osv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts